- Szczegóły
-
Kategoria: Przetargi
-
Utworzono: piątek, 31 styczeń 2020 09:36
-
Radosław Borawski
Mały Płock, 29.01.2020 r.
OGPŚ.270.1.2020
PLAN POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W 2020 ROKU
L.p.
|
Przedmiot zamówienia
|
Rodzaj zamówienia
|
Tryb zamówienia
|
Orientacyjna wartość
|
Przewidywany termin wszczęcia postępowania
|
1
|
Sukcesywna dostawa z wyrównaniem mieszanki kruszywa naturalnego
|
Dostawy
|
Przetarg nieograniczony
|
165 000,00 zł
|
I kwartał
|
2
|
Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Rogienicach Wielkich oraz rozbudowa sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Mały Płock
|
Roboty budowlane
|
Przetarg nieograniczony
|
3 865 084,41
|
I kwartał
|
3
|
Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego
|
Dostawy
|
Przetarg nieograniczony
|
80 000,00
|
III kwartał
|
4
|
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych zlokalizowanych na obszarze gminy Mały Płock
|
Usługi
|
Przetarg nieograniczony
|
680 000,00
|
IV kwartał
|
Wójt Gminy
(-) Józef Dymerski
- Szczegóły
-
Kategoria: Przetargi
-
Utworzono: piątek, 20 grudzień 2019 14:22
-
Radosław Borawski
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
dla zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych
równowartości kwoty 30.000 euro
|
Gmina Mały Płock
ul. J. Kochanowskiego 15
18-516 Mały Płock
Tel. 086 2791321, fax. 086 2791250
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
Zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia p.n.
Wykonanie czynności konserwacyjnych urządzeń oświetlenia ulicznego w miejscowościach położonych na terenie Gminy Mały Płock
Czytaj więcej...
- Szczegóły
-
Kategoria: Przetargi
-
Utworzono: czwartek, 19 grudzień 2019 14:52
-
Radosław Borawski
Mały Płock, dnia 19.12.2019 r.
Gmina Mały Płock
ul. Kochanowskiego 15
18-516 Mały Płock
OGPŚ.271.10.2019
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843) zwaną dalej ustawą Prawo zamówień publicznych ogłoszonego przez Zamawiającego na realizację zadania: „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych zlokalizowanych na obszarze gminy Mały Płock”.
Czytaj więcej...
- Szczegóły
-
Kategoria: Przetargi
-
Utworzono: wtorek, 10 grudzień 2019 14:35
-
Radosław Borawski
Mały Płock, 10.12.2019 r.
OGPŚ.271.10.2019
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Zamawiający na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) przekazuje informacje z otwarcia ofert dla zadania pn. „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych zlokalizowanych na obszarze gminy Mały Płock”.
Czytaj więcej...
- Szczegóły
-
Kategoria: Przetargi
-
Utworzono: piątek, 06 grudzień 2019 15:23
-
Radosław Borawski
Mały Płock, 06.12.2019 r.
OGPŚ.271.10.2019
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Zamawiający na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) przekazuje informacje z otwarcia ofert dla zadania pn. „Wykonanie projektów wykonawczych oraz robót budowlanych dla Szkoły Podstawowej w Kątach ( zadanie nr 1) oraz gimnazjum im. Jana Pawła II i Szkoły Podstawowej w Małym Płocku (zadanie nr 2)”.
Czytaj więcej...
- Szczegóły
-
Kategoria: Przetargi
-
Utworzono: poniedziałek, 02 grudzień 2019 13:10
-
Radosław Borawski
Ogłoszenie nr 630718-N-2019 z dnia 2019-12-02 r.
Gmina Mały Płock: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych zlokalizowanych na obszarze gminy Mały Płock
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
- 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mały Płock, krajowy numer identyfikacyjny 45066987800000, ul. Kochanowskiego 15 , 18-516 Mały Płock, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 862791312, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faks 862791250.
Adres strony internetowej (URL): www.malyplock.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
- 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
Czytaj więcej...
- Szczegóły
-
Kategoria: Przetargi
-
Utworzono: piątek, 15 listopad 2019 12:29
-
Radosław Borawski
Ogłoszenie nr 623125-N-2019 z dnia 2019-11-15 r.
Gmina Mały Płock: Wykonanie projektów wykonawczych oraz robót budowalnych dla Szkoły Podstawowej w Kątach( zadanie nr 1) oraz gimnazjum im. Jana Pawła II i Szkoły Podstawowej w Małym Płocku (zadanie nr 2)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 – 2020, poddziałanie 5.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych w tym budownictwo komunalne
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
- 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mały Płock, krajowy numer identyfikacyjny 45066987800000, ul. Kochanowskiego 15 , 18-516 Mały Płock, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 862791312, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faks 862791250.
Adres strony internetowej (URL): www.malyplock.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Czytaj więcej...
- Szczegóły
-
Kategoria: Przetargi
-
Utworzono: wtorek, 08 październik 2019 14:37
-
Radosław Borawski
Mały Płock ,dnia 07.10.2019 r.
Gmina Mały Płock
ul. Kochanowskiego 15
18-516 Mały Płock
OGPŚ.271.8.2019
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843) zwaną dalej ustawą Prawo zamówień publicznych lub p.z.p., ogłoszonego przez Zamawiającego na realizację zadania: „Przebudowa drogi gminnej Rudka-Skroda – Piasutno Żelazne, Ruda-Skroda – Piasutno Żelazne”
Czytaj więcej...