Przetargi

Informacja z otwarcia ofert - „Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Rogienicach Wielkich oraz rozbudowa sieci kanalizacyjnej na terenie Gminy Mały Płock”

Mały Płock, 02.06.2020 r.

OGPŚ.271.4.2020

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Zamawiający na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) przekazuje informacje z otwarcia ofert dla zadania pn. „Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Rogienicach Wielkich oraz rozbudowa sieci kanalizacyjnej na terenie Gminy Mały Płock”.

 

Czytaj więcej...

Ogłoszenie o zamówieniu - Wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją świetlicy wiejskiej w Kątach (zadanie 1) i stworzeniem Centrum Aktywności Lokalnej we Włodkach

Ogłoszenie nr 546023-N-2020 z dnia 2020-06-01 r.

Gmina Mały Płock: Wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją świetlicy wiejskiej w Kątach (zadanie 1) i stworzeniem Centrum Aktywności Lokalnej we Włodkach (zadanie 2)

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej VIII Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, Działania 8.6. Inwestycje na rzecz rozwoju lokalnego.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

1) NAZWA I ADRES: Gmina Mały Płock, krajowy numer identyfikacyjny 45066987800000, ul. Kochanowskiego  15 , 18-516  Mały Płock, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 862791312, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faks 862791250.
Adres strony internetowej (URL): www.malyplock.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

Czytaj więcej...

Zaproszenie do składania ofert - Dostawa sprzętu komputerowego

  Mały Płock, dnia 28.05.2020 r.

Znak sprawy: OGPŚ.271.7.2020

 

 

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

dla zamówień o wartości nie przekraczającej

wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro

 

 

 

Gmina Mały Płock

ul. Jana Kochanowskiego 15

18-516 Mały Płock

                                                            

                                             

Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.:

„Zakup i dostawa sprzętu komputerowego”.

 

Rodzaj zamówienia: dostawa

(usługa/dostawa/robota budowlana)

 

  1. Określenie przedmiotu zamówienia:

 

  • Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego.

 

Dla zadania 1 i 2

CPV 30213300 – 8 Komputery przenośne

CPV 48620000-0 Systemy operacyjne

 

Czytaj więcej...

Ogłoszenie o zamówieniu - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.995.633,00 zł.

Ogłoszenie nr 544517-N-2020 z dnia 2020-05-27 r.

Gmina Mały Płock: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.995.633,00 zł.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

  1. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mały Płock, krajowy numer identyfikacyjny 45066987800000, ul. Kochanowskiego 15 , 18-516 Mały Płock, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 862791312, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faks 862791250.
    Adres strony internetowej (URL): www.malyplock.pl
    Adres profilu nabywcy:
    Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
  2. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

    Czytaj więcej...

Zaproszenie do składania ofert - Wykonywanie czynności związanych z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego inwestycji pod nazwą: „Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Rogienicach Wielkich oraz rozbudowa sieci kanalizacyjnej na te

  Mały Płock, dnia 27.05.2020 r.

Znak sprawy: OGPŚ.271.5.2020

 

 

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

dla zamówień o wartości nie przekraczającej

wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro

 

 

 

Gmina Mały Płock

ul. Jana Kochanowskiego 15

18-516 Mały Płock

                                                            

 

Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.:

 

„Wykonywanie czynności związanych z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego inwestycji pod nazwą: „Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Rogienicach Wielkich oraz rozbudowa sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Mały Płock”.

 

Rodzaj zamówienia: dostawa

(usługa/dostawa/robota budowlana)

 

  1. Określenie przedmiotu zamówienia:

 

  • Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności związanych z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego inwestycji pod nazwą: „Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Rogienicach Wielkich oraz rozbudowa sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Mały Płock”.

 

Zadanie 1 Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Rogienicach Wielkich

Projekt będzie realizowany w oparciu o dokumentację projektową, stanowiącą załącznik nr 7 do niniejszego zaproszenia. Szczegółowy opis zakresu robót budowlanych został określony w dokumentacji postępowania zamieszczonej na stronie Zamawiającego: www.malyplock.pl w zakładce „Przetargi”                                                         - https://www.malyplock.pl/index.php/przetargi/1025-ogloszenie-o-zamowieniu-rozbudowa-i-przebudowa-stacji-uzdatniania-wody-w-rogienicach-wielkich-oraz-rozbudowa-sieci-kanalizacyjnej-na-terenie-gminy-maly-plock .

 

Zadanie 2 Rozbudowa sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Mały Płock

Projekt będzie realizowany w oparciu o Program Funkcjonalno - Użytkowy, stanowiący załącznik nr 8 do niniejszego zaproszenia. Szczegółowy opis zakresu robót budowlanych został określony w dokumentacji postępowania zamieszczonej na stronie Zamawiającego: www.malyplock.pl w zakładce „Przetargi”                                                         - https://www.malyplock.pl/index.php/przetargi/1025-ogloszenie-o-zamowieniu-rozbudowa-i-przebudowa-stacji-uzdatniania-wody-w-rogienicach-wielkich-oraz-rozbudowa-sieci-kanalizacyjnej-na-terenie-gminy-maly-plock .

 

 Zamówienie jest współfinansowane z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020, poddziałanie Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną  i w oszczędzanie energii.

 

Dla zadania 1 i 2

CPV 71247000-1 – Nadzór nad robotami budowlanymi

CPV 71248000-8 – Nadzór nad projektem i dokumentacją

CPV 71520000-9 – Usługi nadzoru budowlanego

 

Czytaj więcej...

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - Przebudowa drogi w miejscowości Budy-Kozłówka

Mały  Płock ,dnia 21.05.2020 r.

Gmina Mały Płock

ul. Kochanowskiego 15

18-516 Mały Płock

 

OGPŚ.271.3.2020

 

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843) zwaną dalej ustawą Prawo zamówień publicznych lub p.z.p., ogłoszonego przez Zamawiającego na realizację zadania: „Przebudowa drogi w miejscowości Budy-Kozłówka”.

Czytaj więcej...

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT - „Przebudowa drogi w miejscowości Budy-Kozłówka”

Mały Płock, 07.05.2020 r.

 

 

OGPŚ.271.3.2020

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Zamawiający na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 1843) przekazuje informacje z otwarcia ofert dla zadania pn. „Przebudowa drogi w miejscowości Budy-Kozłówka”.

Otwarcie ofert: 07.052020 r.

Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, w wysokości: 430 000,00 zł.

Nr oferty

Firma (nazwa) oraz adres wykonawcy

Cena oferty

Termin wykonania

Okres gwarancji

Termin płatności

1.

Mobildrog Sp. z o.o. ul. Lipowa 12/21, 15-427 Białystok – lider,

P.H.U. „MARGO” Mariusz Gosk,                            Al. Legionów 152, 18-400 Łomża - partner

352 158,95 zł

31.12.2020

90 m-cy

30 dni

2.

BIK-Projekt Sp. z o.o., ul. Poligonowa 32

18-400 Łomża

335 388,61 zł

31.12.2020

90 m-cy

30 dni

 

Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia  zamieszczenia na stronie internetowej  niniejszej informacji  z otwarcia ofert tj. do dnia 11.05.2020 roku (poniedziałek) – przekazują  Zamawiającemu  oświadczenie o  przynależności  lub braku  przynależności  do tej samej grupy  kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy - według wzoru  stanowiącego załącznik  nr 4 do SIWZ.  Wraz ze złożeniem  oświadczenie, wykonawca  może  przedstawić, że powiązania z innym  wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia  konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia .

 

Józef Dymerski

(-) Wójt Gminy

 

Załączniki:
FileFile size
Download this file (Informacja z otwarcia ofert.docx)Informacja z otwarcia ofert.docx24 kB

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - Budowa chodników w sołectwach gminy Mały Płock

Mały Płock, dnia 28.04.2020

 

Znak sprawy OGPŚ.271.2.2020                                                    

 

                   ZAWIADOMIENIE  O WYBORZE  NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

            Zgodnie z  Regulaminem  ramowych procedur  udzielania zamówień publicznych  o wartości  szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro  stanowiącego  załącznik  do Zarządzenia Nr 84/2018 Wójta Gminy Mały Płock z dnia 15 listopada 2018 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania  zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro informuję o wyborze oferty na:

Budowa chodników w sołectwach gminy Mały Płock”

Czytaj więcej...