Plan postępowań o udzielenie zamówień na 2024 rok
- Szczegóły
- Kategoria: Przetargi
- Utworzono: piątek, 12 styczeń 2024 12:44
- Radosław Borawski
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2024 - w załączniku.
Witamy na PLATFORMIE eZAMAWIAJĄCY
Gminy Mały Płock
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku postanowiliśmy wdrożyć Platformę
eZamawiający, która będzie podstawowym narzędziem, które umożliwi Państwu składanie ofert na drodze elektronicznej. Oznacza to, możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych w sposób elektroniczny, gwarantując zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych Platformy, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 257 22 23 lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. gdzie otrzymacie Państwo pełne i profesjonalne wsparcie.
Wejście na platformę do zamówień publicznych z zastosowaniem przepisów ustawy Pzp oraz wyłączonych z Pzp poprzez link:
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2024 - w załączniku.
Mały Płock, dnia 22.12.2023 r.
Gmina Mały Płock
Kochanowskiego 15
18-516 Mały Płock
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zaproszenia do składania ofert, realizowanego zgodnie z zgodnie z zarządzeniem nr 12/2021 Wójta Gminy Mały Płock z dnia26 marca 2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 zł., o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych („pzp”) w Urzędzie Gminy w Małym Płocku, zwanym dalej Zarządzeniem, ogłoszonego przez Zamawiającego na realizację zadania: „Kompleksowy remont obelisku w miejscowości Mściwuje”
Czytaj więcej: Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na Kompleksowy remont obelisku w miejscowości Mściwuje
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
I. Nazwa oraz adres zamawiającego:
Gmina Mały Płock, 18-516 Mały Płock, ul. Kochanowskiego 15
Zamówienia udzieli się wykonawcy w drodze postępowania o udzielenie zamówienia z zachowaniem zasad konkurencyjności, zgodnie z regulaminem programu Rządowy Program Odbudowy Zabytków.
Czytaj więcej: Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na Kompleksowy remont obelisku w...
Mały Płock, dnia 16.10.2023 r.
Gmina Mały Płock
Jana Kochanowskiego 15
18-516 Mały Płock
Znak sprawy OGPŚ.271.17.2023
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: „Budowa elektroenergetycznej linii kablowej niskiego napięcia – oświetlenie drogowe w miejscowościach Krukówka i Rogienice Wielkie”.
Działając na podstawie § 22 Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 zł., o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w Urzędzie Gminy w Małym Płocku, stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr 12/2021 Wójta Gminy Mały Płock z dnia 26 marca 2021 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 zł., o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych („pzp”) w Urzędzie Gminy w Małym Płocku, zamawiający informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej:
Czytaj więcej: Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - Budowa...
OGPŚ.271.18.2023
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
|
Gmina Mały Płock ul. J. Kochanowskiego 15 18-516 Mały Płock Tel. 086 2791321, fax. 086 2791250 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
Zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia p.n.
„Pełnienie funkcji nadzoru przy modernizacji oświetlenia ulicznego w gminie Mały Płock”.
Gmina Mały Płock
ul. J. Kochanowskiego 15
18-516 Mały Płock
tel. 86 279 13 12
www.malyplock.pl
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
adres prowadzonego postępowania: https://bazakonkurencyjności.funduszeeuropejskie.gov.pl
godziny urzędowania: poniedziałek – piątek, godz. 730 – 1530.
Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument jest oznaczone numerem; OGPŚ.271.18.2023
Rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych.
Bazy konkurencyjności: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl
oraz www.malyplock.pl w zakładce „Przetargi”.
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść zaproszenia ofertowego.
Czytaj więcej: Zaproszenie do składania ofert - Pełnienie funkcji nadzoru przy modernizacji...
Mały Płock, dnia 26.07.2023 r.
Gmina Mały Płock
Kochanowskiego 15
18-516 Mały Płock
OGPŚ.271.10.2023
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zaproszenia do składania ofert, realizowanego zgodnie z zgodnie z zarządzeniem nr 12/2021 Wójta Gminy Mały Płock z dnia26 marca 2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 zł., o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych („pzp”) w Urzędzie Gminy w Małym Płocku, zwanym dalej Zarządzeniem, ogłoszonego przez Zamawiającego na realizację zadania: „Rewitalizacja przestrzeni publicznej przy Świetlicy Wiejskiej w Rogienicach Wielkich”.
Czytaj więcej: Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - Rewitalizacja przestrzeni...
Mały Płock, dnia 26.07.2023 r.
Gmina Mały Płock
Kochanowskiego 15
18-516 Mały Płock
OGPŚ.271.12.2023
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zaproszenia do składania ofert, realizowanego zgodnie z zgodnie z zarządzeniem nr 12/2021 Wójta Gminy Mały Płock z dnia26 marca 2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 zł., o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych („pzp”) w Urzędzie Gminy w Małym Płocku, zwanym dalej Zarządzeniem, ogłoszonego przez Zamawiającego na realizację zadania: „Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag.”.
W wyniku prowadzonego postępowania wpłynęło 4 oferty:
Ocenie podlegały 2 oferty:
Czytaj więcej: Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - Usuwanie odpadów z folii...
OGPŚ.271.12.2023
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
|
|
Gmina Mały Płock ul. J. Kochanowskiego 15 18-516 Mały Płock Tel. 086 2791321, fax. 086 2791250 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia p.n. Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów pochodzących z działalności rolniczej, tj. folia rolnicza czarna, folia rolnicza biała, siatka i sznurek do owijania balotów, opakowania po nawozach i opakowań typu Big-Bag, z obszaru gminy Mały Płock. Zamawiający wskaże miejsca na terenie gminy Mały Płock, do których rolnicy będą zobowiązani dostarczyć odpady. Wykonanie odbioru odbędzie się z 26 wskazanych miejsc, na których zostaną zdeponowane odpady pochodzące od rolników. Usługa obejmuje:
Czytaj więcej: Zaproszenie do skłądania ofert - Usuwanie odpadów z folii...