Witamy na PLATFORMIE eZAMAWIAJĄCY
Gminy Mały Płock
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku postanowiliśmy wdrożyć Platformę
eZamawiający, która będzie podstawowym narzędziem, które umożliwi Państwu składanie ofert na drodze elektronicznej. Oznacza to, możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych w sposób elektroniczny, gwarantując zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych Platformy, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 257 22 23 lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. gdzie otrzymacie Państwo pełne i profesjonalne wsparcie.
Wejście na platformę do zamówień publicznych z zastosowaniem przepisów ustawy Pzp oraz wyłączonych z Pzp poprzez link:
https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl
- Szczegóły
-
Kategoria: Przetargi
-
Utworzono: środa, 16 wrzesień 2020 12:53
-
Radosław Borawski
Mały Płock, 16.09.2020 r.
OGPŚ.271.10.2020
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Zamawiający na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) przekazuje informacje z otwarcia ofert dla zadania pn. „Sukcesywna dostawa oleju opałowego do Urzędu Gminy w Małym Płocku i gminnych jednostek organizacyjnych w sezonie grzewczym 2020 – 2021”.
Czytaj więcej: Informacja z otwarcia ofert - Sukcesywna dostawa oleju opałowego do Urzędu...
- Szczegóły
-
Kategoria: Przetargi
-
Utworzono: poniedziałek, 07 wrzesień 2020 09:13
-
Radosław Borawski
Ogłoszenie nr 581846-N-2020 z dnia 2020-09-07 r.
Gmina Mały Płock: Sukcesywna dostawa oleju opałowego do Urzędu Gminy w Małym Płocku i gminnych jednostek organizacyjnych w sezonie grzewczym 2020 – 2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Tak
Czytaj więcej: Sukcesywna dostawa oleju opałowego do Urzędu Gminy w Małym Płocku i gminnych...
- Szczegóły
-
Kategoria: Przetargi
-
Utworzono: poniedziałek, 20 lipiec 2020 14:19
-
Radosław Borawski
Mały Płock ,dnia 20.07.2020 r.
Gmina Mały Płock
Kochanowskiego 15
18-516 Mały Płock
OGPŚ.271.4.2020
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Część 1 Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Rogienicach Wielkich
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) zwaną dalej ustawą Prawo zamówień publicznych lub p.z.p., ogłoszonego przez Zamawiającego na realizację zadania: „Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Rogienicach Wielkich oraz rozbudowa sieci kanalizacyjnej na terenie Gminy Mały Płock”.
Czytaj więcej: Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - Część 1 Rozbudowa i...
- Szczegóły
-
Kategoria: Przetargi
-
Utworzono: czwartek, 16 lipiec 2020 15:26
-
Radosław Borawski
Mały Płock ,dnia 16.07.2020 r.
Gmina Mały Płock
ul. Kochanowskiego 15
18-516 Mały Płock
OGPŚ.271.8.2020
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Część 2 Wykonanie robót budowlanych związanych ze stworzeniem Centrum Aktywności Lokalnej we Włodkach
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) zwaną dalej ustawą Prawo zamówień publicznych lub p.z.p., ogłoszonego przez Zamawiającego na realizację zadania: „Wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją świetlicy wiejskiej w Kątach (zadanie 1) i stworzeniem Centrum Aktywności Lokalnej we Włodkach (zadanie 2)”.
Czytaj więcej: Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - Część 2 Wykonanie robót...
- Szczegóły
-
Kategoria: Przetargi
-
Utworzono: czwartek, 16 lipiec 2020 15:23
-
Radosław Borawski
Mały Płock ,dnia 16.07.2020 r.
Gmina Mały Płock
ul. Kochanowskiego 15
18-516 Mały Płock
OGPŚ.271.8.2020
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Część 1 Wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją świetlicy wiejskiej w Kątach
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) zwaną dalej ustawą Prawo zamówień publicznych lub p.z.p., ogłoszonego przez Zamawiającego na realizację zadania: „Wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją świetlicy wiejskiej w Kątach (zadanie 1) i stworzeniem Centrum Aktywności Lokalnej we Włodkach (zadanie 2)”.
Czytaj więcej: Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - Część 1 Wykonanie robót...
- Szczegóły
-
Kategoria: Przetargi
-
Utworzono: wtorek, 14 lipiec 2020 11:08
-
Przemysław Wesołowski
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
dla zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych
równowartości kwoty 30.000 euro
Urząd Gminy Mały Płock
ul. J. Kochanowskiego 15
18-516 Mały Płock
Teł. 086 2791321, fax. 086 2791250
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia p.n.
- Opis przedmiotu zamówienia
Usuwanie wyrobów azbestowych z terenu Gminy Mały Płock
- Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego w Urzędzie Gminy Mały Płock ul. J. Kochanowskiego 15, 18-516 Mały Płock, pok. Nr 2 lub telefonicznie pod numerem tel. 86 2791321
Pracownik uprawniony do kontaktów z wykonawcami jest: Witold Szewczyk
- Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia - od dnia podpisania umowy do 15.09.2020r.
- Opis wymagań stawianych wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy którzy:
posiadają odpowiednie uprawnienia tj.
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy
prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2) oferta cenowa - wypełniona i podpisana
- Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej:
Najniższa cena
- Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w Urząd Gminy Mały Płock ul. J. Kochanowskiego 15, 18-516 Mały Płock
- Termin składania ofert upływa dnia 21.07.2020
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przekazana oferentom na ich wniosek (pisemnie, telefonicznie )
- Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:
Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie wykonawcy, którego ofertę wybrano.
Mały Płock, dnia 14.07.2020 r.
- Szczegóły
-
Kategoria: Przetargi
-
Utworzono: czwartek, 02 lipiec 2020 11:03
-
Radosław Borawski
Mały Płock, dnia 02.07.2020 r.
Znak sprawy OGPŚ.271.9.2020
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
„Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po
nawozach i typu Big Bag”
Zgodnie z Regulaminem ramowych procedur udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr 84/2018 Wójta Gminy Mały Płock z dnia 15 listopada 2018 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro informuję o wyborze oferty na:
„Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag”
Czytaj więcej: Zawiadomieni o wyborze najkorzystniejszej oferty - „Usuwanie odpadów z folii...
- Szczegóły
-
Kategoria: Przetargi
-
Utworzono: czwartek, 25 czerwiec 2020 15:10
-
Radosław Borawski
Mały Płock ,dnia 25.06.2020 r.
Gmina Mały Płock
Kochanowskiego 15
18-516 Mały Płock
OGPŚ.271.4.2020
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Część 2 Rozbudowa sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Mały Płock
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843) zwaną dalej ustawą Prawo zamówień publicznych lub p.z.p., ogłoszonego przez Zamawiającego na realizację zadania: „Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Rogienicach Wielkich oraz rozbudowa sieci kanalizacyjnej na terenie Gminy Mały Płock”.
Czytaj więcej: Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - „Rozbudowa i przebudowa...