Witamy na PLATFORMIE eZAMAWIAJĄCY
Gminy Mały Płock
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku postanowiliśmy wdrożyć Platformę
eZamawiający, która będzie podstawowym narzędziem, które umożliwi Państwu składanie ofert na drodze elektronicznej. Oznacza to, możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych w sposób elektroniczny, gwarantując zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych Platformy, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 257 22 23 lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. gdzie otrzymacie Państwo pełne i profesjonalne wsparcie.
Wejście na platformę do zamówień publicznych z zastosowaniem przepisów ustawy Pzp oraz wyłączonych z Pzp poprzez link:
https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl
- Szczegóły
-
Kategoria: Przetargi
-
Utworzono: poniedziałek, 23 listopad 2020 16:40
-
Radosław Borawski
Ogłoszenie nr 614454-N-2020 z dnia 2020-11-23 r.
Gmina Mały Płock: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Cwaliny Duże
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
- 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mały Płock, krajowy numer identyfikacyjny 45066987800000, ul. Kochanowskiego 15 , 18-516 Mały Płock, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 862791312, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faks 862791250.
Adres strony internetowej (URL): www.malyplock.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
- 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.malyplock.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
wersja papierowa za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub przez posłańca
Adres:
Gmina Mały Płock, ul. Kochanowskiego 15, 18-516 Mały Płock
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Cwaliny Duże
Numer referencyjny: OGPŚ.271.12.2020
Czytaj więcej: Ogłoszenie o zamówieniu - Przebudowa drogi w miejscowości Cwaliny Duże
- Szczegóły
-
Kategoria: Przetargi
-
Utworzono: piątek, 09 październik 2020 15:00
-
Radosław Borawski
Mały Płock ,dnia 09.10.2020 r.
Gmina Mały Płock
Kochanowskiego 15
18-516 Mały Płock
OGPŚ.271.7.2020
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz.1843 z późn zm.) zwaną dalej ustawą Prawo zamówień publicznych ogłoszonego przez Zamawiającego na realizację zadania: „Sukcesywna dostawa oleju opałowego do Urzędu Gminy w Małym Płocku i gminnych jednostek organizacyjnych w sezonie grzewczym 2020 – 2021”.
Czytaj więcej: Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - Sukcesywna dostawa oleju...
- Szczegóły
-
Kategoria: Przetargi
-
Utworzono: środa, 16 wrzesień 2020 12:53
-
Radosław Borawski
Mały Płock, 16.09.2020 r.
OGPŚ.271.10.2020
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Zamawiający na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) przekazuje informacje z otwarcia ofert dla zadania pn. „Sukcesywna dostawa oleju opałowego do Urzędu Gminy w Małym Płocku i gminnych jednostek organizacyjnych w sezonie grzewczym 2020 – 2021”.
Czytaj więcej: Informacja z otwarcia ofert - Sukcesywna dostawa oleju opałowego do Urzędu...
- Szczegóły
-
Kategoria: Przetargi
-
Utworzono: poniedziałek, 07 wrzesień 2020 09:13
-
Radosław Borawski
Ogłoszenie nr 581846-N-2020 z dnia 2020-09-07 r.
Gmina Mały Płock: Sukcesywna dostawa oleju opałowego do Urzędu Gminy w Małym Płocku i gminnych jednostek organizacyjnych w sezonie grzewczym 2020 – 2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Tak
Czytaj więcej: Sukcesywna dostawa oleju opałowego do Urzędu Gminy w Małym Płocku i gminnych...
- Szczegóły
-
Kategoria: Przetargi
-
Utworzono: poniedziałek, 20 lipiec 2020 14:19
-
Radosław Borawski
Mały Płock ,dnia 20.07.2020 r.
Gmina Mały Płock
Kochanowskiego 15
18-516 Mały Płock
OGPŚ.271.4.2020
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Część 1 Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Rogienicach Wielkich
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) zwaną dalej ustawą Prawo zamówień publicznych lub p.z.p., ogłoszonego przez Zamawiającego na realizację zadania: „Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Rogienicach Wielkich oraz rozbudowa sieci kanalizacyjnej na terenie Gminy Mały Płock”.
Czytaj więcej: Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - Część 1 Rozbudowa i...
- Szczegóły
-
Kategoria: Przetargi
-
Utworzono: czwartek, 16 lipiec 2020 15:26
-
Radosław Borawski
Mały Płock ,dnia 16.07.2020 r.
Gmina Mały Płock
ul. Kochanowskiego 15
18-516 Mały Płock
OGPŚ.271.8.2020
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Część 2 Wykonanie robót budowlanych związanych ze stworzeniem Centrum Aktywności Lokalnej we Włodkach
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) zwaną dalej ustawą Prawo zamówień publicznych lub p.z.p., ogłoszonego przez Zamawiającego na realizację zadania: „Wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją świetlicy wiejskiej w Kątach (zadanie 1) i stworzeniem Centrum Aktywności Lokalnej we Włodkach (zadanie 2)”.
Czytaj więcej: Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - Część 2 Wykonanie robót...
- Szczegóły
-
Kategoria: Przetargi
-
Utworzono: czwartek, 16 lipiec 2020 15:23
-
Radosław Borawski
Mały Płock ,dnia 16.07.2020 r.
Gmina Mały Płock
ul. Kochanowskiego 15
18-516 Mały Płock
OGPŚ.271.8.2020
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Część 1 Wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją świetlicy wiejskiej w Kątach
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) zwaną dalej ustawą Prawo zamówień publicznych lub p.z.p., ogłoszonego przez Zamawiającego na realizację zadania: „Wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją świetlicy wiejskiej w Kątach (zadanie 1) i stworzeniem Centrum Aktywności Lokalnej we Włodkach (zadanie 2)”.
Czytaj więcej: Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - Część 1 Wykonanie robót...
- Szczegóły
-
Kategoria: Przetargi
-
Utworzono: wtorek, 14 lipiec 2020 11:08
-
Przemysław Wesołowski
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
dla zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych
równowartości kwoty 30.000 euro
Urząd Gminy Mały Płock
ul. J. Kochanowskiego 15
18-516 Mały Płock
Teł. 086 2791321, fax. 086 2791250
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia p.n.
- Opis przedmiotu zamówienia
Usuwanie wyrobów azbestowych z terenu Gminy Mały Płock
- Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego w Urzędzie Gminy Mały Płock ul. J. Kochanowskiego 15, 18-516 Mały Płock, pok. Nr 2 lub telefonicznie pod numerem tel. 86 2791321
Pracownik uprawniony do kontaktów z wykonawcami jest: Witold Szewczyk
- Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia - od dnia podpisania umowy do 15.09.2020r.
- Opis wymagań stawianych wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy którzy:
posiadają odpowiednie uprawnienia tj.
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy
prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2) oferta cenowa - wypełniona i podpisana
- Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej:
Najniższa cena
- Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w Urząd Gminy Mały Płock ul. J. Kochanowskiego 15, 18-516 Mały Płock
- Termin składania ofert upływa dnia 21.07.2020
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przekazana oferentom na ich wniosek (pisemnie, telefonicznie )
- Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:
Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie wykonawcy, którego ofertę wybrano.
Mały Płock, dnia 14.07.2020 r.