Przetargi

Witamy na PLATFORMIE  eZAMAWIAJĄCY

Gminy Mały Płock

Wychodząc naprzeciw  oczekiwaniom rynku postanowiliśmy  wdrożyć Platformę

eZamawiający, która będzie podstawowym narzędziem, które umożliwi Państwu składanie ofert na drodze elektronicznej. Oznacza to, możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych w sposób elektroniczny, gwarantując zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.

W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych Platformy, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 257 22 23 lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. gdzie otrzymacie Państwo pełne i profesjonalne wsparcie.

Wejście na platformę do zamówień publicznych z zastosowaniem przepisów ustawy Pzp oraz wyłączonych z Pzp poprzez link:

https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl

Informacja z otwarcia ofert - „Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Rogienicach Wielkich oraz rozbudowa sieci kanalizacyjnej na terenie Gminy Mały Płock”

Mały Płock, 02.06.2020 r.

OGPŚ.271.4.2020

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Zamawiający na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) przekazuje informacje z otwarcia ofert dla zadania pn. „Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Rogienicach Wielkich oraz rozbudowa sieci kanalizacyjnej na terenie Gminy Mały Płock”.

 

Czytaj więcej: Informacja z otwarcia ofert - „Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody...

Ogłoszenie o zamówieniu - Wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją świetlicy wiejskiej w Kątach (zadanie 1) i stworzeniem Centrum Aktywności Lokalnej we Włodkach

Ogłoszenie nr 546023-N-2020 z dnia 2020-06-01 r.

Gmina Mały Płock: Wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją świetlicy wiejskiej w Kątach (zadanie 1) i stworzeniem Centrum Aktywności Lokalnej we Włodkach (zadanie 2)

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej VIII Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, Działania 8.6. Inwestycje na rzecz rozwoju lokalnego.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

1) NAZWA I ADRES: Gmina Mały Płock, krajowy numer identyfikacyjny 45066987800000, ul. Kochanowskiego  15 , 18-516  Mały Płock, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 862791312, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faks 862791250.
Adres strony internetowej (URL): www.malyplock.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

Czytaj więcej: Ogłoszenie o zamówieniu - Wykonanie robót budowlanych związanych z...

Zaproszenie do składania ofert - Dostawa sprzętu komputerowego

  Mały Płock, dnia 28.05.2020 r.

Znak sprawy: OGPŚ.271.7.2020

 

 

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

dla zamówień o wartości nie przekraczającej

wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro

 

 

 

Gmina Mały Płock

ul. Jana Kochanowskiego 15

18-516 Mały Płock

                                                            

                                             

Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.:

„Zakup i dostawa sprzętu komputerowego”.

 

Rodzaj zamówienia: dostawa

(usługa/dostawa/robota budowlana)

 

  1. Określenie przedmiotu zamówienia:

 

  • Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego.

 

Dla zadania 1 i 2

CPV 30213300 – 8 Komputery przenośne

CPV 48620000-0 Systemy operacyjne

 

Czytaj więcej: Zaproszenie do składania ofert - Dostawa sprzętu komputerowego

Ogłoszenie o zamówieniu - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.995.633,00 zł.

Ogłoszenie nr 544517-N-2020 z dnia 2020-05-27 r.

Gmina Mały Płock: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.995.633,00 zł.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

  1. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mały Płock, krajowy numer identyfikacyjny 45066987800000, ul. Kochanowskiego 15 , 18-516 Mały Płock, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 862791312, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faks 862791250.
    Adres strony internetowej (URL): www.malyplock.pl
    Adres profilu nabywcy:
    Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
  2. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

    Czytaj więcej: Ogłoszenie o zamówieniu - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w...

Zaproszenie do składania ofert - Wykonywanie czynności związanych z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego inwestycji pod nazwą: „Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Rogienicach Wielkich oraz rozbudowa sieci kanalizacyjnej na te

  Mały Płock, dnia 27.05.2020 r.

Znak sprawy: OGPŚ.271.5.2020

 

 

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

dla zamówień o wartości nie przekraczającej

wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro

 

 

 

Gmina Mały Płock

ul. Jana Kochanowskiego 15

18-516 Mały Płock

                                                            

 

Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.:

 

„Wykonywanie czynności związanych z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego inwestycji pod nazwą: „Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Rogienicach Wielkich oraz rozbudowa sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Mały Płock”.

 

Rodzaj zamówienia: dostawa

(usługa/dostawa/robota budowlana)

 

  1. Określenie przedmiotu zamówienia:

 

  • Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności związanych z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego inwestycji pod nazwą: „Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Rogienicach Wielkich oraz rozbudowa sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Mały Płock”.

 

Zadanie 1 Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Rogienicach Wielkich

Projekt będzie realizowany w oparciu o dokumentację projektową, stanowiącą załącznik nr 7 do niniejszego zaproszenia. Szczegółowy opis zakresu robót budowlanych został określony w dokumentacji postępowania zamieszczonej na stronie Zamawiającego: www.malyplock.pl w zakładce „Przetargi”                                                         - https://www.malyplock.pl/index.php/przetargi/1025-ogloszenie-o-zamowieniu-rozbudowa-i-przebudowa-stacji-uzdatniania-wody-w-rogienicach-wielkich-oraz-rozbudowa-sieci-kanalizacyjnej-na-terenie-gminy-maly-plock .

 

Zadanie 2 Rozbudowa sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Mały Płock

Projekt będzie realizowany w oparciu o Program Funkcjonalno - Użytkowy, stanowiący załącznik nr 8 do niniejszego zaproszenia. Szczegółowy opis zakresu robót budowlanych został określony w dokumentacji postępowania zamieszczonej na stronie Zamawiającego: www.malyplock.pl w zakładce „Przetargi”                                                         - https://www.malyplock.pl/index.php/przetargi/1025-ogloszenie-o-zamowieniu-rozbudowa-i-przebudowa-stacji-uzdatniania-wody-w-rogienicach-wielkich-oraz-rozbudowa-sieci-kanalizacyjnej-na-terenie-gminy-maly-plock .

 

 Zamówienie jest współfinansowane z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020, poddziałanie Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną  i w oszczędzanie energii.

 

Dla zadania 1 i 2

CPV 71247000-1 – Nadzór nad robotami budowlanymi

CPV 71248000-8 – Nadzór nad projektem i dokumentacją

CPV 71520000-9 – Usługi nadzoru budowlanego

 

Czytaj więcej: Zaproszenie do składania ofert - Wykonywanie czynności związanych z pełnieniem...

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - Przebudowa drogi w miejscowości Budy-Kozłówka

Mały  Płock ,dnia 21.05.2020 r.

Gmina Mały Płock

ul. Kochanowskiego 15

18-516 Mały Płock

 

OGPŚ.271.3.2020

 

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843) zwaną dalej ustawą Prawo zamówień publicznych lub p.z.p., ogłoszonego przez Zamawiającego na realizację zadania: „Przebudowa drogi w miejscowości Budy-Kozłówka”.

Czytaj więcej: Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - Przebudowa drogi w...

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT - „Przebudowa drogi w miejscowości Budy-Kozłówka”

Mały Płock, 07.05.2020 r.

 

 

OGPŚ.271.3.2020

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Zamawiający na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 1843) przekazuje informacje z otwarcia ofert dla zadania pn. „Przebudowa drogi w miejscowości Budy-Kozłówka”.

Otwarcie ofert: 07.052020 r.

Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, w wysokości: 430 000,00 zł.

Nr oferty

Firma (nazwa) oraz adres wykonawcy

Cena oferty

Termin wykonania

Okres gwarancji

Termin płatności

1.

Mobildrog Sp. z o.o. ul. Lipowa 12/21, 15-427 Białystok – lider,

P.H.U. „MARGO” Mariusz Gosk,                            Al. Legionów 152, 18-400 Łomża - partner

352 158,95 zł

31.12.2020

90 m-cy

30 dni

2.

BIK-Projekt Sp. z o.o., ul. Poligonowa 32

18-400 Łomża

335 388,61 zł

31.12.2020

90 m-cy

30 dni

 

Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia  zamieszczenia na stronie internetowej  niniejszej informacji  z otwarcia ofert tj. do dnia 11.05.2020 roku (poniedziałek) – przekazują  Zamawiającemu  oświadczenie o  przynależności  lub braku  przynależności  do tej samej grupy  kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy - według wzoru  stanowiącego załącznik  nr 4 do SIWZ.  Wraz ze złożeniem  oświadczenie, wykonawca  może  przedstawić, że powiązania z innym  wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia  konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia .

 

Józef Dymerski

(-) Wójt Gminy

 

Załączniki:
FileFile size
Download this file (Informacja z otwarcia ofert.docx)Informacja z otwarcia ofert.docx24 kB

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - Budowa chodników w sołectwach gminy Mały Płock

Mały Płock, dnia 28.04.2020

 

Znak sprawy OGPŚ.271.2.2020                                                    

 

                   ZAWIADOMIENIE  O WYBORZE  NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

            Zgodnie z  Regulaminem  ramowych procedur  udzielania zamówień publicznych  o wartości  szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro  stanowiącego  załącznik  do Zarządzenia Nr 84/2018 Wójta Gminy Mały Płock z dnia 15 listopada 2018 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania  zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro informuję o wyborze oferty na:

Budowa chodników w sołectwach gminy Mały Płock”

Czytaj więcej: Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - Budowa chodników w...