- Szczegóły
-
Kategoria: Przetargi
-
Utworzono: czwartek, 25 czerwiec 2020 15:10
-
Radosław Borawski
Mały Płock ,dnia 25.06.2020 r.
Gmina Mały Płock
Kochanowskiego 15
18-516 Mały Płock
OGPŚ.271.4.2020
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Część 2 Rozbudowa sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Mały Płock
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843) zwaną dalej ustawą Prawo zamówień publicznych lub p.z.p., ogłoszonego przez Zamawiającego na realizację zadania: „Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Rogienicach Wielkich oraz rozbudowa sieci kanalizacyjnej na terenie Gminy Mały Płock”.
Czytaj więcej...
- Szczegóły
-
Kategoria: Przetargi
-
Utworzono: poniedziałek, 22 czerwiec 2020 15:01
-
Radosław Borawski
Mały Płock ,dnia 22.06.2020 r.
Gmina Mały Płock
Kochanowskiego 15
18-516 Mały Płock
OGPŚ.271.6.2020
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843) zwaną dalej ustawą Prawo zamówień publicznych lub p.z.p., ogłoszonego przez Zamawiającego na realizację zadania: „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.995.633,00 zł”.
Czytaj więcej...
- Szczegóły
-
Kategoria: Przetargi
-
Utworzono: czwartek, 18 czerwiec 2020 13:21
-
Radosław Borawski
Mały Płock, dnia 18.06.2020 r.
Znak sprawy OGPŚ.271.5.2020
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
„Wykonywanie czynności związanych z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego inwestycji pod nazwą: „Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Rogienicach Wielkich oraz rozbudowa sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Mały Płock”
Dla części 2
Rozbudowa sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Mały Płock
Czytaj więcej...
- Szczegóły
-
Kategoria: Przetargi
-
Utworzono: czwartek, 18 czerwiec 2020 13:17
-
Radosław Borawski
Mały Płock, dnia 18.06.2020 r.
Znak sprawy OGPŚ.271.5.2020
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
„Wykonywanie czynności związanych z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego inwestycji pod nazwą: „Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Rogienicach Wielkich oraz rozbudowa sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Mały Płock”
Dla części 1
Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Rogienicach Wielkich
Czytaj więcej...
- Szczegóły
-
Kategoria: Przetargi
-
Utworzono: wtorek, 16 czerwiec 2020 13:06
-
Radosław Borawski
Mały Płock, 16.06.2020 r.
OGPŚ.271.8.2020
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Zamawiający na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) przekazuje informacje z otwarcia ofert dla zadania pn. „Wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją świetlicy wiejskiej w Kątach (zadanie 1) i stworzeniem Centrum Aktywności Lokalnej we Włodkach (zadanie 2)”.
Czytaj więcej...
- Szczegóły
-
Kategoria: Przetargi
-
Utworzono: wtorek, 16 czerwiec 2020 09:41
-
Radosław Borawski
Mały Płock, dnia 16.06.2020 r.
Znak sprawy OGPŚ.271.7.2020
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dla części 2
„Zakup i dostawa sprzętu komputerowego do prowadzenia lekcji w modelu zdalnym”
Zgodnie z Regulaminem ramowych procedur udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr 84/2018 Wójta Gminy Mały Płock z dnia 15 listopada 2018 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro informuję o wyborze oferty na:
„Zakup i dostawa sprzętu komputerowego”
Czytaj więcej...
- Szczegóły
-
Kategoria: Przetargi
-
Utworzono: wtorek, 16 czerwiec 2020 09:39
-
Radosław Borawski
Mały Płock, dnia 16.06.2020 r.
Znak sprawy OGPŚ.271.7.2020
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dla części 1
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu grantowego „Zdalna Szkoła+”
Zgodnie z Regulaminem ramowych procedur udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr 84/2018 Wójta Gminy Mały Płock z dnia 15 listopada 2018 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro informuję o wyborze oferty na:
„Zakup i dostawa sprzętu komputerowego”
Czytaj więcej...
- Szczegóły
-
Kategoria: Przetargi
-
Utworzono: poniedziałek, 15 czerwiec 2020 15:28
-
Radosław Borawski
Mały Płock, dnia 10.06.2020 r.
Znak sprawy: OGPŚ.271.9.2020
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
dla zamówień o wartości nie przekraczającej
wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro
|
Gmina Mały Płock
ul. Jana Kochanowskiego 15
18-516 Mały Płock
|
Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.:
„Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po
nawozach i typu Big Bag”
Rodzaj zamówienia: dostawa
(usługa/dostawa/robota budowlana)
- Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów pochodzących z działalności rolniczej, tj. folia rolnicza czarna, folia rolnicza biała, siatka i sznurek do owijania balotów, opakowania po nawozach i opakowań typu Big-Bag, z obszaru gminy Mały Płock. Wykonanie odbioru odbędzie się z 25 wskazanych miejsc, na których zostaną zdeponowane odpady pochodzące od rolników. Usługa obejmuje:
- Ważenie odbieranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag przy użyciu własnych (posiadających legalizację) urządzeń;
- Załadunek, transport i przekazanie do odzysku lub unieszkodliwienia odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu BigBag;
- Udokumentowanie sposobu postępowania z usuwanymi odpadami na każdym etapie ich zagospodarowania, od usunięcia do ostatecznego odzysku lub unieszkodliwienia, tj. wygenerowanie z systemu BDO karty przekazania odpadów do docelowej instalacji (w statusie z potwierdzonym transportem) osobno dla każdego z właścicieli nieruchomości, którzy przekazali odpady z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag wraz z ich zbiorczym zestawieniem oraz wygenerowane z systemu BDO i poświadczone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów ewidencji odpadów potwierdzające ostateczne zagospodarowanie odpadów w procesie unieszkodliwienia lub odzysku, wraz z ich zbiorczym zestawieniem;
- Wszelkie działania lub czynności, które nie zostały uwzględnione powyżej, a wynikają z procedur określonych w ustawach oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania zadania.
- Wykonawca zobowiązuje się, że odpady zostaną zagospodarowane zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami.
Czytaj więcej...