Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2022
- Szczegóły
- Kategoria: Przetargi
- Utworzono: piątek, 21 styczeń 2022 14:34
- Radosław Borawski
Plan postępowań o udzielenie zamówień na 2022 r.
Witamy na PLATFORMIE eZAMAWIAJĄCY
Gminy Mały Płock
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku postanowiliśmy wdrożyć Platformę
eZamawiający, która będzie podstawowym narzędziem, które umożliwi Państwu składanie ofert na drodze elektronicznej. Oznacza to, możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych w sposób elektroniczny, gwarantując zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych Platformy, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 257 22 23 lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. gdzie otrzymacie Państwo pełne i profesjonalne wsparcie.
Wejście na platformę do zamówień publicznych z zastosowaniem przepisów ustawy Pzp oraz wyłączonych z Pzp poprzez link:
Plan postępowań o udzielenie zamówień na 2022 r.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
dla zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych
równowartości kwoty 30.000 euro
Urząd Gminy Mały Płock
ul. J. Kochanowskiego 15
18-516 Mały Płock
Teł. 086 2791321, fax. 086 2791250
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia p.n.
Usuwanie wyrobów azbestowych z terenu Gminy Mały Płock
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego w Urzędzie Gminy Mały Płock ul. J. Kochanowskiego 15, 18-516 Mały Płock, pok. Nr 2 lub telefonicznie pod numerem tel. 86 2791321
Pracownik uprawniony do kontaktów z wykonawcami jest: Witold Szewczyk
Wymagany termin realizacji zamówienia - od dnia podpisania umowy do 31.10.2021r.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy którzy:
posiadają odpowiednie uprawnienia tj.
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy
prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2) oferta cenowa - wypełniona i podpisana
Najniższa cena
Oferty należy składać w Urząd Gminy Mały Płock ul. J. Kochanowskiego 15, 18-516 Mały Płock
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przekazana oferentom na ich wniosek (pisemnie, telefonicznie )
Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie wykonawcy, którego ofertę wybrano.
Mały Płock, dnia 12.08.2021 r.
OGPŚ.271.9.2021
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
|
Gmina Mały Płock ul. J. Kochanowskiego 15 18-516 Mały Płock Tel. 086 2791321, fax. 086 2791250 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
Zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia p.n.
„Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw w ramach zadania – Rewitalizacja przestrzeni publicznej w Korzenistem”.
Czytaj więcej: Zaproszenie do składania ofert - „Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw w...
OGPŚ.271.7.2021
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
|
Gmina Mały Płock ul. J. Kochanowskiego 15 18-516 Mały Płock Tel. 086 2791321, fax. 086 2791250 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
Zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia p.n. „Budowa chodników w sołectwach gminy Mały Płock”
Czytaj więcej: Zaproszenie do składania ofert - „Budowa chodników w sołectwach gminy Mały...
OGPŚ.271.6.2021
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
|
Gmina Mały Płock ul. J. Kochanowskiego 15 18-516 Mały Płock Tel. 086 2791321, fax. 086 2791250 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia p.n. „Budowa chodników w sołectwach gminy Mały Płock”
Czytaj więcej: Zaproszenie do składania ofert „Budowa chodników w sołectwach gminy Mały Płock”
Mały Płock ,dnia 20.04.2020 r.
Gmina Mały Płock
Kochanowskiego 15
18-516 Mały Płock
OGPŚ.271.2.2021
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, realizowanego zgodnie z zgodnie z zarządzeniem nr 12/2021 Wójta Gminy Mały Płock z dnia 26 marca 2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 zł., o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych („pzp”) w Urzędzie Gminy w Małym Płocku, zwanym dalej Zarządzeniem, ogłoszonego przez Zamawiającego na realizację zadania: „Sukcesywna dostawa z wyrównaniem mieszanki kruszywa naturalnego na bieżące utrzymanie dróg gminnych”.
Nazwa i adres wybranego wykonawcy:
Usługi Transportowe Jan Grzymała, Kobylin 26, 18-421 Piątnica.
OGPŚ.271.2.2021
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
|
Gmina Mały Płock ul. J. Kochanowskiego 15 18-516 Mały Płock Tel. 086 2791321, fax. 086 2791250 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
Zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia p.n.
„Sukcesywna dostawa z wyrównaniem mieszanki kruszywa naturalnego na bieżące utrzymanie dróg gminnych”
1) Mieszanka kruszywa naturalnego frakcji 0-31,5 mm w ilości nie przekraczającej 2235 m3, na bieżące utrzymanie dróg gminnych, wskazanych przez Zamawiającego na terenie Gminy.
Zamawiający nie dopuszcza margli, kredy i wapienia. Kruszywo musi być bez domieszek materiałów niepożądanych typu: odpady metalowe, plastikowe, drewniane, szklane, gliny. W przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa wspomnianych zanieczyszczeń Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy. Każda dostawa kruszywa (rodzaj –asortyment, ilość oraz miejsce dostawy) będzie uzgadniane szczegółowo pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą.
Czytaj więcej: Zaproszenie do składania ofert - „Sukcesywna dostawa z wyrównaniem mieszanki...
Wójt Gminy Mały Płock ogłasza pierwszy nieograniczony przetarg ustny na sprzedaż nieruchomości stanowiącej własność Gminy Mały Płock nr 379/2 o powierzchni 1,1455 ha położonej w obrębie miejscowości Korzeniste, gmina Mały Płock, dla której Sąd Rejonowy w Łomży prowadzi księgę wieczystą LM1L/0039004/0 ( dla działki nr 379 przed podziałem).
W ewidencji gruntów jest skalsyfikowana, jako użytki:
R III b - 0,4937 ha
Bi - 0,6518 ha
Nieruchomość nr 379/2 zabudowana jest budynkiem szkoły podstawowej z poddaszem użytkowym - pow. użyt. całkowita 426,3 m2/ działalności oświatowej w budynku szkoły nie prowadzi się od 14 lat. Na terenie nieruchomości oprócz budynku szkoły znajdują się dwa murowane budynki gospodarcze.
Budynek gospodarczy pow. użyt. 60,5 m2
Budynek gospodarczy pow. użyt. 20,8 m2
Wszystkie budynki posiadają słaby stan techniczny.
Teren działki, na której położona jest nieruchomość jest w części ogrodzona. Nieruchomość ma dostęp do sieci wodociągowej wsi, sieci energetycznej.
Dla danej nieruchomości nie obowiązuje plan zagospodarowania przestrzennego. W stadium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Mały Płock teren te obecnie jest wykazany, jako teren istniejącej szkoły podstawowej.
Cena wywoławcza – 65 200,00 zł (słownie złotych: sześćdziesiąt pięć tysięcy dwieście złotych 00/100).
Termin przetargu – 14 kwietnia 2021 r. o godz. 1000.
Miejsce przetargu - sala konferencyjna Urzędu Gminy Mały Płock, ul. Jana Kochanowskiego 15, 18-516 Mały Płock.
Czytaj więcej: Ogłoszenie o przetargu ustnym nieograniczonym na sprzedaż nieruchomości w...