Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2023 - aktualizacja nr 2
- Szczegóły
- Kategoria: Przetargi
- Utworzono: piątek, 10 marzec 2023 11:31
- Radosław Borawski
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2023, aktualizacja nr 2 - w załączniku.
Witamy na PLATFORMIE eZAMAWIAJĄCY
Gminy Mały Płock
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku postanowiliśmy wdrożyć Platformę
eZamawiający, która będzie podstawowym narzędziem, które umożliwi Państwu składanie ofert na drodze elektronicznej. Oznacza to, możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych w sposób elektroniczny, gwarantując zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych Platformy, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 257 22 23 lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. gdzie otrzymacie Państwo pełne i profesjonalne wsparcie.
Wejście na platformę do zamówień publicznych z zastosowaniem przepisów ustawy Pzp oraz wyłączonych z Pzp poprzez link:
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2023, aktualizacja nr 2 - w załączniku.
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2023 aktualizacja nr 1- w załączniku.
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2023 - w załączniku.
Gmina Mały Płock
ul. J. Kochanowskiego 15
18-516 Mały Płock
Tel. 086 2791322, fax. 086 2791250
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia p.n. „Dostępny samorząd- granty”
Czytaj więcej: Gmina Mały Płock zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie...
Urząd Gminy w Małym Płocku zaprasza do składania ofert na zakup sprzętu w zakresie zwiększenia dostępności w Gminie Mały Płock
Zapytanie ofertowe dotyczy zakupu sprzętu opisanego w poszczególnych częściach. Oferowany sprzęt ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy.
Kryteria wyboru oceny ofert: najniższa cena.
Termin na wykonanie zamówienia do 31 stycznia 2023. Proszę o składanie ofert na adres email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub osobiście na adres Urzędu Gminy Mały Płock ul. Jana Kochanowskiego 15 do sekretariatu do 30 grudnia 2022r.