Witamy na PLATFORMIE eZAMAWIAJĄCY
Gminy Mały Płock
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku postanowiliśmy wdrożyć Platformę
eZamawiający, która będzie podstawowym narzędziem, które umożliwi Państwu składanie ofert na drodze elektronicznej. Oznacza to, możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych w sposób elektroniczny, gwarantując zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych Platformy, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 257 22 23 lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. gdzie otrzymacie Państwo pełne i profesjonalne wsparcie.
Wejście na platformę do zamówień publicznych z zastosowaniem przepisów ustawy Pzp oraz wyłączonych z Pzp poprzez link:
https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl
- Szczegóły
-
Kategoria: Przetargi
-
Utworzono: środa, 28 listopad 2018 09:56
-
Radosław Borawski
Mały Płock, 28.11.2018 r.
OGPŚ.271.11.2018
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Zamawiający na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn zm.) przekazuje informacje z otwarcia ofert dla zadania pn. „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych zlokalizowanych na obszarze gminy Mały Płock”.
Czytaj więcej: Informacja z otwarcia ofert - "Odbiór i zagospodarowanie odpoadów komunalnych...
- Szczegóły
-
Kategoria: Przetargi
-
Utworzono: piątek, 16 listopad 2018 14:16
-
Radosław Borawski
Ogłoszenie nr 649351-N-2018 z dnia 2018-11-16 r.
Gmina Mały Płock: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych zlokalizowanych na obszarze gminy Mały Płock
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
- 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mały Płock, krajowy numer identyfikacyjny 450669878, ul. Kochanowskiego 15 , 18-516 Mały Płock, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 862791312, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faks 862791250.
Adres strony internetowej (URL): www.malyplock.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
- 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
Czytaj więcej: Ogłoszenie o zamówieiu - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z...
- Szczegóły
-
Kategoria: Przetargi
-
Utworzono: piątek, 09 listopad 2018 14:24
-
Radosław Borawski
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Legal Basis:
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)
Nazwa i adresy
Gmina Mały Płock450669878ul. Jana Kochanowskiego 15Mały Płock18-516PolskaOsoba do kontaktów: Radosław Borawski E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Kod NUTS: PL842
Adresy internetowe:
Główny adres: www.malyplock.pl
I.2)
Informacja o zamówieniu wspólnym
I.3)
Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.malyplock.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
I.4)
Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5)
Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne
Sekcja II: Przedmiot
II.1)
Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)
Nazwa:
Odnawialne źródła energii w gminie Mały Płock
Numer referencyjny: OGPŚ.271.10.2018
Czytaj więcej: Ogłoszenie o zamówieniu - Odnawialne źródła energii w gminie Mały Płock
- Szczegóły
-
Kategoria: Przetargi
-
Utworzono: poniedziałek, 29 październik 2018 11:05
-
Przemysław Wesołowski
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
dla zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych
równowartości kwoty 30.000 euro
Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Małym Płocku, ul. Kochanowskiego 25, 18-516 Mały Płock, tel. 086 2791777, fax. 086 2791777, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia p.n.
1.Opis przedmiotu zamówienia:
Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni do SP Chludnie .
Czytaj więcej: Zaproszenie do składania ofert - Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni do...
- Szczegóły
-
Kategoria: Przetargi
-
Utworzono: środa, 03 październik 2018 14:46
-
Radosław Borawski
Mały Płock ,dnia 03.10.2018 r.
Gmina Mały Płock
Kochanowskiego 15
18-516 Mały Płock
OGPŚ.271.9.2018
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz 1579 z późn. zm.) zwaną dalej ustawą Prawo zamówień publicznych ogłoszonego przez Zamawiającego na realizację zadania: „Sukcesywna dostawa oleju opałowego do Urzędu Gminy w Małym Płocku i gminnych jednostek organizacyjnych w sezonie grzewczym 2018 – 2019”.
Czytaj więcej: Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - „Sukcesywna dostawa oleju...
- Szczegóły
-
Kategoria: Przetargi
-
Utworzono: czwartek, 20 wrzesień 2018 12:00
-
Przemysław Wesołowski
Mały Płock, 20.09.2018 r.
OGPŚ.271.9.2018
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Zamawiający na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) przekazuje informacje z otwarcia ofert dla zadania pn. „Sukcesywna dostawa oleju opałowego do Urzędu Gminy w Małym Płocku i gminnych jednostek organizacyjnych w sezonie grzewczym 2018 – 2019”.
Otwarcie ofert: 20.09.2018 r.
Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, w wysokości: 688 160,40 zł.
Nr oferty
|
Firma (nazwa) oraz adres wykonawcy
|
Cena oferty
|
Termin wykonania
|
Okres gwarancji
|
Termin płatności
|
1
|
P.T.H.U. PRYMA 1 Hanna Gosk
Al. Legionów 147F, 18-400 Łomża
|
667 830,00
|
Określony w siwz do 30.04.2019 r.
|
-
|
30 dni
|
2
|
Przedsiębiorstwo Budowlano – Handlowe „Z. Niziński”
ul. Serocka 11A, 07-200 Wyszków
|
663 890,00
|
Określony w siwz do 30.04.2019 r.
|
-
|
30 dni
|
3
|
Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „KURPIEWSKI” Jan Kurpiewski
|
675 710,00
|
Określony w siwz do 30.04.2019 r.
|
-
|
30 dni
|
Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji z otwarcia ofert tj. do dnia 23.09.2018 roku (niedziela) – przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenie, wykonawca może przedstawić, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia .
Wójt Gminy
(-) Józef Dymerski
- Szczegóły
-
Kategoria: Przetargi
-
Utworzono: środa, 12 wrzesień 2018 14:22
-
Przemysław Wesołowski
Ogłoszenie nr 615918-N-2018 z dnia 2018-09-12 r.
Gmina Mały Płock: Sukcesywna dostawa oleju opałowego do Urzędu Gminy w Małym Płocku i gminnych jednostek organizacyjnych w sezonie grzewczym 2018 – 2019
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Tak
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot
|
Gimnazjum im. Papieża Jana Pawła II w Małym Płocku, ul. Kochanowskiego 15, 18-516 Mały Płock, REGON 450698124, Osoba do kontaktów - Dorota Szymańska-Sobieska, tel. 86 2791127
|
Szkoła Podstawowa w Małym Płocku, ul. Kochanowskiego 15, 18-516 Mały Płock, REGON 000269995, osoba do kontaktów - Edyta Cwalina, tel. 86 279 43
|
Szkoła Podstawowa w Rogienicach Wielkich, ul. Długa 1, Rogienice Wielkie, 18-516 Mały Płock, REGON 001120522, osoba do kontaktu – Róża Łępicka, tel. 86 279 10 70
|
Gminny Ośrodek Kultury w Małym Płocku, ul. Ks. T. Ciborowskiego 38, 18-516 Mały Płock REGON 450010168, osoba do kontaktu - Janina Czarnikowska, tel. 86 279 13 75
|
Szkoła Podstawowa w Chludniach, Chludnie2, 18-516Mały Płock, REGON 001120516, osoba do kontaktu - Barbara Staniszewska - tel. 86 279 10 23
|
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
1) NAZWA I ADRES: Gmina Mały Płock, krajowy numer identyfikacyjny 450669878, ul. Kochanowskiego 15 , 18-516 Mały Płock, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 862791312, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faks 862791250.
Adres strony internetowej (URL): www.malyplock.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
1. Zamawiający odpowiada za przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności za: a) Pełną obsługę administracyjno-biurową i wyposażenie techniczne, b) Wykonywanie obowiązków kierownika Zamawiającego, c) Powołanie członków komisji przetargowej, d) Zapewnienie odpowiednich warunków pracy członkom komisji przetargowej, e) Przygotowanie dokumentacji przetargowej z zastrzeżeniem postanowień ust 2 lit. a) i b); f) Zamieszczanie ogłoszeń we właściwych publikatorach g) Wszelkie inne czynności wynikające z przepisów prawa (wyjaśnianie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wybór najkorzystniejszej oferty, unieważnienie postępowania itp.), w tym czynności podejmowane w postępowaniu odwoławczym w wypadku wniesienia przez wykonawców środków ochrony prawa (wybór pełnomocnika do reprezentowania Stron przed krajową Izbą Odwoławczą przy Prezesie Zamówień Publicznych oraz przed właściwym Sądem Okręgowym) h) Przechowywanie i zabezpieczenie dokumentacji przetargowej. 2. Zamawiający-Uczestnicy odpowiadają za: a) Oszacowanie wartości przedmiotu zamówienia na zakup i dostawę oleju opałowego odpowiednio do obiektów wyszczególnionych w § 1 ust. 1; b) Przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia na zakup i dostawę oleju opałowego, Współpracę i pomoc merytoryczną przy przygotowaniu i przeprowadzeniu przez Zamawiającego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 3. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający w imieniu i na ich rzecz zawrze umowę na zakup i dostawę oleju opałowego z Wykonawcą wybranym w wyniku przeprowadzonego postępowania o zamówienie publiczne. Zmówienie zostanie udzielone w mieniu i na rzecz pozostałych zamawiających.
Czytaj więcej: Ogłoszenie o zamówieniu - Sukcesywna dostawa oleju opałowego do Urzędu Gminy w...
- Szczegóły
-
Kategoria: Przetargi
-
Utworzono: czwartek, 06 wrzesień 2018 14:58
-
Przemysław Wesołowski
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
dla zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro
Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Małym Płocku,
ul. Kochanowskiego 25, 18-516 Mały Płock, tel. 086 2791777,
fax. 086 2791777, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia p.n.
1.Opis przedmiotu zamówienia:
Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przy Szkole Podstawowej im. Jana Kochanowskiego w Małym Płocku
Czytaj więcej: ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki...