Ogłoszenie o zamówieniu - Dostawę używanej koparko-ładowarki w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
- Szczegóły
- Kategoria: Przetargi
- Utworzono: wtorek, 22 maj 2018 09:34
- Radosław Borawski
Ogłoszenie nr 561720-N-2018 z dnia 2018-05-22 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Nazwa projektu lub programu
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): www.malyplock.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Dyrektor Podlaskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Szepietowie ogłasza przetarg na sprzedaż zielonki „na pniu”
- Szczegóły
- Kategoria: Przetargi
- Utworzono: piątek, 27 kwiecień 2018 14:51
- Przemysław Wesołowski
Szepietowo, dnia 26 kwietnia 2018 r.
Podlaski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Szepietowie
Szepietowo-Wawrzyńce 64
18-210 Szepietowo
woj. podlaskie
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. cent. 86 275 89 00
fax 86 275 89 20
http://www.odr.pl/
Ogłoszenie o przetargu na sprzedaż zielonki „na pniu”
Dyrektor Podlaskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Szepietowie ogłasza pisemny przetarg na sprzedaż zielonki „na pniu” w 2018 r. z działek zlokalizowanych na terenach Podlaskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Szepietowie, o łącznej powierzchni 22,85 ha.
Ogłoszenie o zamówieniu - Odnawialne źródła energii w gminie Mały Płock
- Szczegóły
- Kategoria: Przetargi
- Utworzono: wtorek, 17 kwiecień 2018 14:15
- Radosław Borawski
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)
Nazwa i adresy
Gmina Mały Płock 450669878 ul. Jana Kochanowskiego 15 Mały Płock18-516Polska Osoba do kontaktów: Radosław Borawski Tel.: +48 506993201 E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Kod NUTS: PL842
Adresy internetowe:
Główny adres: www.malyplock.pl
I.2)
Wspólne zamówienie
I.3)
Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.malyplock.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na następujący adres:
Gmina Mały Płock ul. Jana Kochanowskiego 15 Mały Płock 18-516 Polska Osoba do kontaktów: Radosław Borawski Tel.: +48 506993201 E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Kod NUTS: PL842
Adresy internetowe:
Główny adres: www.malyplock.pl
I.4)
Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5)
Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne
Sekcja II: Przedmiot
II.1)
Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)
Nazwa:
„Odnawialne źródła energii w gminie Mały Płock”
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - „Sukcesywna dostawa z wyrównaniem mieszanki kruszywa naturalnego na bieżące utrzymanie dróg gminnych”
- Szczegóły
- Kategoria: Przetargi
- Utworzono: piątek, 30 marzec 2018 12:04
- Radosław Borawski
Mały Płock ,dnia 30.03.2018 r.
Gmina Mały Płock
ul. JanaKochanowskiego 15
18-516 Mały Płock
OGPŚ.271.1.2018
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) zwaną dalej ustawą Prawo zamówień publicznych ogłoszonego przez Zamawiającego na realizację zadania: „Sukcesywna dostawa z wyrównaniem mieszanki kruszywa naturalnego na bieżące utrzymanie dróg gminnych”.
Zaproszenie do składania ofert - „Sukcesywne równanie i profilowanie dróg gminnych na terenie gminy Mały Płock w 2018 roku”
- Szczegóły
- Kategoria: Przetargi
- Utworzono: środa, 28 marzec 2018 09:47
- Radosław Borawski
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
dla zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych
równowartości kwoty 30.000 euro
OGPŚ.271.2.2018
|
Gmina Mały Płock ul. J. Kochanowskiego 15 18-516 Mały Płock Tel. 086 2791321, fax. 086 2791250 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia p.n. „Sukcesywne równanie i profilowanie dróg gminnych na terenie gminy Mały Płock w 2018 roku”
- Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest równanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej i żwirowej równiarką samojezdną przez usunięcie zaniżeń, ubytków i kolein. Terminy, miejsca i długość odcinków dróg przeznaczonych do równania wskazuje Zamawiający. Przewidywana liczba godzin pracy równiarki wynosi 190 godzin.
Informacja z otwarcia ofert - „Sukcesywna dostawa z wyrównaniem mieszanki kruszywa naturalnego na bieżące utrzymanie dróg gminnych”
- Szczegóły
- Kategoria: Przetargi
- Utworzono: czwartek, 22 marzec 2018 14:59
- Radosław Borawski
Mały Płock, 22.03.2018 r.
OGPŚ.271.1.2018
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Zamawiający na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn zm.) przekazuje informacje z otwarcia ofert dla zadania pn. „Sukcesywna dostawa z wyrównaniem mieszanki kruszywa naturalnego na bieżące utrzymanie dróg gminnych”.
Ogłoszenie o zamówieniu: Sukcesywna dostawa z wyrównaniem mieszanki kruszywa naturalnego na bieżące utrzymanie dróg gminnych
- Szczegóły
- Kategoria: Przetargi
- Utworzono: piątek, 09 marzec 2018 14:36
- Radosław Borawski
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
- 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mały Płock, krajowy numer identyfikacyjny 450669878, ul. Kochanowskiego 15 , 18-516 Mały Płock, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 862791312, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faks 862791250.
Adres strony internetowej (URL): www.malyplock.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne - 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
PLAN POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W 2018 ROKU
- Szczegóły
- Kategoria: Przetargi
- Utworzono: poniedziałek, 22 styczeń 2018 14:57
- Radosław Borawski
Mały Płock, 18.01.2018 r.
OGPŚ.270.1.2018
PLAN POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W 2018 ROKU
L.p. |
Przedmiot zamówienia |
Rodzaj zamówienia |
Tryb zamówienia |
Orientacyjna wartość |
Przewidywany termin wszczęcia postępowania |
1 |
Sukcesywna dostawa z wyrównaniem mieszanki kruszywa naturalnego |
Dostawy |
Przetarg nieograniczony |
150 000 zł
|
I kwartał |
2 |
Odnawialne źródła energii w gminie Mały Płock |
Dostawy |
Przetarg nieograniczony |
1 786 137,00 |
I kwartał |
3 |
Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego |
Dostawy |
Przetarg nieograniczony |
60 000 |
III kwartał |
4 |
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych zlokalizowanych na obszarze gminy Mały Płock |
Usługi |
Przetarg nieograniczony |
400 000,00 |
IV kwartał |
Wójt Gminy
(-) Józef Dymerski
Więcej artykułów…
- Zaproszenie do składania ofert: Wykonanie czynności konserwacyjnych urządzeń oświetlenia ulicznego w miejscowościach położonych na terenie Gminy Mały Płock
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych zlokalizowanych na obszarze gminy Mały Płock”
- Zaproszenie do składania ofert - dostawa pomocy dydaktycznych
- Informacja z otwarcia ofert - „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych zlokalizowanych na obszarze gminy Mały Płock”
- Ogłoszenie o zamówieniu - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych zlokalizowanych na obszarze gminy Mały Płock