Zaproszenie do składania ofert - „Budowa Otwartych Stref Aktywności w miejscowościach Korzeniste i Rudka-Skroda”
- Szczegóły
- Kategoria: Przetargi
- Utworzono: wtorek, 21 sierpień 2018 11:36
- Radosław Borawski
Mały Płock, dnia 21.08.2018 r.
Gmina Mały Płock
Jana Kochanowskiego 15
18-516 Mały Płock
OGPŚ.271.7.2018
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Niniejsze zaproszenie do składania ofert jest prowadzone w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 20157r. poz. 1579 z poź. zm.), co oznacza, że postanowień ustawy nie stosuje się do zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych wartości 30.000 euro.
Zamawiający:
Gmina Mały Płock
Jana Kochanowskiego 15
18 – 516 Mały Płock
NIP 291 01 79 505
tel. 86 – 279-13-12
fax 86 – 279-12-50
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
zaprasza do składania ofert na zadanie
„Budowa Otwartych Stref Aktywności w miejscowościach Korzeniste i Rudka-Skroda”.
- Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest budowa Otwartych Stref Aktywności w miejscowościach Korzeniste i Rudka-Skroda.
Zadanie 1
Roboty budowlane związane z wykonaniem Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Korzeniste:
- wykonanie robót ziemnych i fundamentów,
- dostawę i montaż urządzeń siłowni,
- dostawę i montaż piłkarzyków zewnętrznych,
- dostawę i montaż tablicy informacyjnej,
- dostawę i montaż ławek parkowych,
- dostawę i montaż kosza na odpady,
- wykonanie nawierzchni siłowni,
- wykonanie nasadzeń.
Zadanie 2
Roboty budowlane związane z wykonaniem Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Rudka-Skroda:
- wykonanie robót ziemnych i fundamentów,
- dostawę i montaż urządzeń siłowni,
- dostawę i montaż piłkarzyków zewnętrznych,
- dostawę i montaż tablicy informacyjnej,
- dostawę i montaż ławek parkowych,
- dostawę i montaż kosza na odpady,
- wykonanie nawierzchni siłowni,
- wykonanie nasadzeń.
- Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest określony w dokumentacji projektowej.
- Przedmiary dołączone do zaproszenia do składania ofert stanowią jedynie element pomocniczy, ułatwiający sporządzenie oferty. Roboty budowlane ujęte w dokumentacji projektowej, a nie ujęte w przedmiarach nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez zamawiającego. Jeżeli występują rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową, a przedmiarami robót, należy przyjąć za wiążącą dokumentację projektową.
- Wszystkie nazwy urządzeń, materiałów użyte w dokumentacji projektowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych. Za urządzenia i materiały równoważne należy przyjąć urządzenia i materiały o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych od określonych w dokumentacji projektowej.
- Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane lub dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W tym celu wykonawca jest zobowiązany jest złożyć stosowne dokumenty, które uwiarygodnią proponowane przez wykonawcę materiały i urządzenia. Wykonawca proponujący równoważne materiały urządzenia załączy do oferty dane techniczne pokazujące, że proponowany element zamienny spełnia wymienione wymagania zarówno pod względem technicznym i jakościowym wraz z oświadczeniem producenta, że proponowane urządzenie jest równoważne do zaproponowanego w dokumentacji co do celu jego przeznaczenia.
- Materiały i urządzenia stosowane przez wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane.
- Wymagania dotyczące rękojmi i gwarancji: min 36 miesięcy.
2.Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego: Gmina Mały Płock ul. J. Kochanowskiego 15, 18-516 Mały Płock, pok. Nr 2 lub telefonicznie pod numerem tel. 86 279 13 21
Pracownikiem uprawniony do kontaktów z wykonawcami jest: Jerzy Duchnowski
3.Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia – od dnia podpisania umowy do 31 października 2018
4.Opis wymagań stawianych wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy którzy:
posiadają odpowiednie uprawnienia tj.
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
5.Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej:
5.1 Ustala się następujące kryterium oceny
- C- cena – waga kryterium 100 pkt.
Maksymalną liczbę punktów (100) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę za realizację całości przedmiotu zamówienia., pozostali będą oceniani za pomocą poniższego wzoru:
C = (Cmin/Cb) x 100
gdzie:
C – ilość punktów w kryterium najniższa cena
Cmin – najniższa cena z pośród złożonych ofert
Cb – cena oferty badanej
100 – waga kryterium cena
5.2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów.
5.3. jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyskało identyczną liczbę punktów, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
5.4. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaproponować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
5.5 Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:
- jej treść nie odpowiada treści zaproszenia do składania ofert,
- została złożona po terminie składania ofert określonych w zaproszeniu do składania ofert.
5.6. Opis sposobu obliczania ceny oferty
- ustala się cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia,
- Wykonawca jest zobowiązany skalkulować cenę ryczałtową na podstawie dokumentacji projektowej. Przedmiary dołączone do zaproszenia do składania ofert stanowią wyłącznie element pomocniczy do kalkulacji ceny.
- cena ryczałtowa powinna wynikać z dokumentacji projektowej i powinna uwzględnić wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
6.Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w Gmina Mały Płock ul. J. Kochanowskiego 15, 18-516 Mały Płock
6.1. Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w zamkniętej kopercie z opisem „Budowa Otwartych Stref Aktywności w miejscowościach Korzeniste i Rudka-Skroda”
w siedzibie Zamawiającego: Gmina Mały Płock, ul. J. Kochanowskiego 15, 18– 516 Mały Płock,
lub przesłać pocztą na adres Zamawiającego
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 sierpnia 2018 r. do godz. 12.00
- Oferty, które wpłyną po terminie, nie będą brane pod uwagę (liczy się data wpływu)
- Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, na formularzu stanowiącym załącznik do niniejszego zaproszenia do składania ofert i podpisana przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli.
- W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
- Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza w przypadku gdy oferta zostanie podpisania przez pełnomocnika wykonawcy.
- Oświadczenia dotyczące Wykonawcy/wykonawców występujących wspólnie składane są w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
- W celu oceny spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający oprze się na oświadczeniu złożonym przez Wykonawcę
6.2. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty
Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, którego oferta spełni wymagania przedstawione w niniejszym zaproszeniu oraz który zaoferuje najkorzystniejszą cenę brutto.
Złożenie oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy.
Gmina Mały Płock zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji zamówienia i nie wyłonienia Wykonawcy bez podawania przyczyny.
7.Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przekazana oferentom na ich wniosek (pisemnie, telefonicznie )
8.Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:
Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie wykonawcy, którego ofertę wybrano.
(-) Józef Dymerski
Wójt Gminy
Załączniki:
- Formularz ofertowy
- Dokumentacja projektowa
- Przedmiary robót
- Projekt umowy
- Klauzula informacyjna
- Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu