Zaproszenie do składania ofert - Budowa Otwartych Stref Aktywności w miejscowościach Korzeniste i Rudka-Skroda
- Szczegóły
- Kategoria: Przetargi
- Utworzono: środa, 30 styczeń 2019 11:52
- Radosław Borawski
Mały Płock, dnia 29.01.2019 r.
Znak sprawy: OGPŚ.271.2.2019
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
dla zamówień o wartości nie przekraczającej
wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro
|
Gmina Mały Płock ul. Jana Kochanowskiego 15 18-516 Mały Płock |
Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.:
„Budowa Otwartych Stref Aktywności w miejscowościach Korzeniste i Rudka-Skroda”.
Rodzaj zamówienia: dostawa
(usługa/dostawa/robota budowlana)
- Określenie przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest budowa Otwartych Stref Aktywności w miejscowościach Korzeniste i Rudka-Skroda.
Zadanie 1
Roboty budowlane związane z wykonaniem Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Korzeniste:
- wykonanie robót ziemnych i fundamentów,
- dostawę i montaż urządzeń siłowni,
- dostawę i montaż piłkarzyków zewnętrznych,
- dostawę i montaż tablicy informacyjnej,
- dostawę i montaż ławek parkowych,
- dostawę i montaż kosza na odpady,
- wykonanie nawierzchni siłowni,
- wykonanie nasadzeń.
Zadanie 2
Roboty budowlane związane z wykonaniem Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Rudka-Skroda:
- wykonanie robót ziemnych i fundamentów,
- dostawę i montaż urządzeń siłowni,
- dostawę i montaż piłkarzyków zewnętrznych,
- dostawę i montaż tablicy informacyjnej,
- dostawę i montaż ławek parkowych,
- dostawę i montaż kosza na odpady,
- wykonanie nawierzchni siłowni,
- wykonanie nasadzeń.
- Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest określony w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót.
- Przedmiary dołączone do zaproszenia do składania ofert stanowią jedynie element pomocniczy, ułatwiający sporządzenie oferty. Roboty budowlane ujęte w dokumentacji projektowej, a nie ujęte w przedmiarach nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez zamawiającego. Jeżeli występują rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową, a przedmiarami robót, należy przyjąć za wiążącą dokumentację projektową.
- Wszystkie nazwy urządzeń, materiałów użyte w dokumentacji projektowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych. Za urządzenia i materiały równoważne należy przyjąć urządzenia i materiały o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych od określonych w dokumentacji projektowej.
- Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane lub dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W tym celu wykonawca jest zobowiązany jest złożyć stosowne dokumenty, które uwiarygodnią proponowane przez wykonawcę materiały i urządzenia. Wykonawca proponujący równoważne materiały urządzenia załączy do oferty dane techniczne pokazujące, że proponowany element zamienny spełnia wymienione wymagania zarówno pod względem technicznym i jakościowym wraz z oświadczeniem producenta, że proponowane urządzenie jest równoważne do zaproponowanego w dokumentacji co do celu jego przeznaczenia.
- Materiały i urządzenia stosowane przez wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane.
- Wymagania dotyczące rękojmi i gwarancji: min 36 miesięcy.
CPV 45112720-8 Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych.
- Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia :
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego - Gmina Mały Płock ul. Jana Kochanowskiego pok. Nr3 lub telefonicznie pod numerem tel. 506 993 201.
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
Radosław Borawski, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Termin wykonania zamówienia:
Wymagany / pożądany termin realizacji zamówienia – od dnia podpisania umowy do 21 czerwca 2019 r.
- Opis wymagań stawianych wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie
3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej należyte wykonanie zamówienia.
- Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej:
5.1 Ustala się następujące kryterium oceny
- C- cena – waga kryterium 100 pkt.
Maksymalną liczbę punktów (100) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę za realizację całości przedmiotu zamówienia., pozostali będą oceniani za pomocą poniższego wzoru:
C = (Cmin/Cb) x 100
gdzie:
C – ilość punktów w kryterium najniższa cena
Cmin – najniższa cena z pośród złożonych ofert
Cb – cena oferty badanej
100 – waga kryterium cena
5.2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów.
5.3. jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyskało identyczną liczbę punktów, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
5.4. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaproponować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
5.5 Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:
- jej treść nie odpowiada treści zaproszenia do składania ofert,
- została złożona po terminie składania ofert określonych w zaproszeniu do składania ofert.
5.6. Opis sposobu obliczania ceny oferty
- ustala się cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia,
- Wykonawca jest zobowiązany skalkulować cenę ryczałtową na podstawie dokumentacji projektowej. Przedmiary dołączone do zaproszenia do składania ofert stanowią wyłącznie element pomocniczy do kalkulacji ceny.
- cena ryczałtowa powinna wynikać z dokumentacji projektowej i powinna uwzględnić wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
- Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w siedzibie Gminy Mały Płock, 18-516 Mały Płock,
- ul. Jana Kochanowskiego 15 pokój 3 osobiście, pocztą lub poprzez innego doręczyciela w terminie do dnia 08.02.2019 r. do godz. 1200.
Oferta winna być sporządzona na „Formularzu oferty cenowej” - druk do pobrania na stronie internetowej www.malyplock.pl lub na wniosek w Urzędzie Gminy pok. nr 3
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie opublikowana w jednej z form: na stronie internetowej www.malyplock.pl, na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu. najpóźniej w terminie 7 dni od dnia składania ofert.
- Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:
Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie lub przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej wykonawcy, którego ofertę wybrano.
Mały Płock , dnia Mały Płock, 29.01.2019 r.
Załączniki:
- Oferta cenowa
- Dokumentacja projektowa
- Przedmiary robót
- Projekt umowy
- Klauzula informacyjna