Zaproszenie do składania ofert - „Budowa chodników w sołectwach gminy Mały Płock”
- Szczegóły
- Kategoria: Przetargi
- Utworzono: poniedziałek, 03 kwiecień 2023 13:02
- Radosław Borawski
OGPŚ.271.7.2023
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
|
Gmina Mały Płock ul. J. Kochanowskiego 15 18-516 Mały Płock Tel. 086 2791321, fax. 086 2791250 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
Zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia p.n. „Budowa chodników w sołectwach gminy Mały Płock”
- Określenie przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest budowa chodników w sołectwach: Kąty – na powierzchni do 142 m2, Mały Płock Pierwszy – na powierzchni do 51 m2 i Nowe Rakowo – na powierzchni do 103 m2, Cwaliny Duże na powierzchni do 146 m2, Waśki – na powierzchni do 107 m2.
Zadanie 1
Roboty budowlane przy budowie chodnika w sołectwie Kąty obejmować będą:
- dostawę kostki brukowej,
- dostawę krawężników,
- dostawę obrzeży chodnikowych,
- usunięcie warstwy ziemi,
- wykonanie i profilowanie koryta,
- ułożenie obrzeży betonowych,
- ustawienie krawężników i krawężników obniżonych na wjazdach,
- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego,
- wykonanie podsypki piaskowej,
- wykonanie podsypki cementowo-piaskowej (na wjazdach)
- wykonanie nawierzchni z kostki betonowej.
Konstrukcja nawierzchni:
- nawierzchnia z kostki brukowej szarej o grubości 6 cm,
- nawierzchnia z kostki brukowej szarej o grubości 8 cm (na wjazdach),
- podsypka piaskowa o grubości 3 cm,
- podsypka cementowo – piaskowa 1:4 o grubości 3 cm (na wjazdach),
- podbudowa z kruszywa naturalnego o grubości 20 cm.
Zadanie 2
Roboty budowlane przy budowie chodnika w sołectwie Cwaliny Duże obejmować będą:
- dostawę krawężników,
- dostawę obrzeży chodnikowych,
- ułożenie chodnika z powierzonej kostki,
- usunięcie warstwy ziemi,
- wykonanie i profilowanie koryta,
- ułożenie obrzeży chodnikowych,
- ustawienie krawężników,
- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego,
- wykonanie podsypki cementowo-piaskowej (na wjazdach),
Konstrukcja nawierzchni:
- nawierzchnia z kostki brukowej szarej o grubości 6 cm,
- podsypka cementowo – piaskowa 1:4 o grubości 3 cm,
- podbudowa z kruszywa naturalnego o grubości 20 cm.
Zadanie 3
Roboty budowlane przy budowie chodnika w sołectwie Mały Płock Pierwszy obejmować będą:
- dostawę kostki brukowej,
- dostawę krawężników,
- dostawę obrzeży chodnikowych,
- usunięcie warstwy ziemi,
- wykonanie i profilowanie koryta,
- ułożenie obrzeży betonowych,
- ustawienie krawężników i krawężników obniżonych na wjazdach,
- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego,
- wykonanie podsypki piaskowej,
- wykonanie podsypki cementowo-piaskowej (na wjazdach)
- wykonanie nawierzchni z kostki betonowej.
Konstrukcja nawierzchni:
- nawierzchnia z kostki brukowej szarej o grubości 6 cm,
- nawierzchnia z kostki brukowej szarej o grubości 8 cm (na wjazdach),
- podsypka piaskowa o grubości 3 cm,
- podsypka cementowo – piaskowa 1:4 o grubości 3 cm (na wjazdach),
- podbudowa z kruszywa naturalnego o grubości 20 cm.
Zadanie 4
Roboty budowlane przy budowie chodnika w sołectwie Nowe Rakowo obejmować będą:
- dostawę kostki brukowej,
- dostawę krawężników,
- dostawę obrzeży chodnikowych,
- usunięcie warstwy ziemi,
- wykonanie i profilowanie koryta,
- ułożenie obrzeży betonowych,
- ustawienie krawężników i krawężników obniżonych na wjazdach,
- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego,
- wykonanie podsypki piaskowej,
- wykonanie podsypki cementowo-piaskowej (na wjazdach)
- wykonanie nawierzchni z kostki betonowej.
Konstrukcja nawierzchni:
- nawierzchnia z kostki brukowej szarej o grubości 6 cm,
- nawierzchnia z kostki brukowej szarej o grubości 8 cm (na wjazdach),
- podsypka piaskowa o grubości 3 cm,
- podsypka cementowo – piaskowa 1:4 o grubości 3 cm (na wjazdach),
- podbudowa z kruszywa naturalnego o grubości 20 cm.
Zadanie 5
Roboty budowlane przy budowie chodnika w sołectwie Waśki obejmować będą:
- dostawę krawężników,
- dostawę obrzeży chodnikowych,
- ułożenie chodnika z powierzonej kostki,
- usunięcie warstwy ziemi,
- wykonanie i profilowanie koryta,
- ułożenie obrzeży betonowych,
- ustawienie krawężników i krawężników obniżonych na wjazdach,
- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego,
- wykonanie podsypki piaskowej,
- wykonanie podsypki cementowo-piaskowej (na wjazdach)
- wykonanie nawierzchni z kostki betonowej.
Konstrukcja nawierzchni:
- nawierzchnia z kostki brukowej szarej o grubości 6 cm,
- nawierzchnia z kostki brukowej szarej o grubości 8 cm (na wjazdach),
- podsypka piaskowa o grubości 3 cm,
- podsypka cementowo – piaskowa 1:4 o grubości 3 cm (na wjazdach),
- podbudowa z kruszywa naturalnego o grubości 20 cm.
- Materiały stosowane przez wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane.
- Wymagania dotyczące rękojmi i gwarancji: min 36 miesięcy.
- Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego, Gmina Mały Płock ul. J. Kochanowskiego 15, 18-516 Mały Płock, pok. nr 3 lub telefonicznie pod numerem tel. (86) 2791321
Pracownik uprawniony do kontaktów z wykonawcami: Radosław Borawski, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 30.09.2023 r.
- Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy będą dysponować:
- niezbędnymi uprawnieniami do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- wiedzą i doświadczeniem
- odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- odpowiednią sytuacji ekonomiczną i finansową, pozwalająca na realizację zamówienia
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa oświadczenie, sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 2 do zaproszenia.
- Kryteria oceny ofert:
Ustala się następujące kryteria ocen:
1) cena – waga kryterium 100 (C)
Maksymalną liczbę punktów (60) otrzyma wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę za realizację całości przedmiotu zamówienia, pozostali będą oceniani wg poniższego wzoru:
cena oferty najtańszej
----------------------------- x 100 pkt
cena oferty ocenianej
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszym Zaproszeniu warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P= C
gdzie:
P – liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
C – Liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w kryterium „Cena”.
- Miejsce i termin składania ofert:
- Oferty należy składać w siedzibie Gminy Mały Płock ul. J. Kochanowskiego 15, 18-516 Mały Płock, osobiście, pocztą lub poprzez innego doręczyciela w terminie do dnia 11.04.2023r. godz. 12:00.
- Oferta winna być sporządzona na „Formularzu oferty”.
- Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętym opakowaniu (kopercie), uniemożliwiającym ich niezniszczalne otwarcie i zapoznanie się z treścią oferty przez upływem terminu składania ofert. Opakowanie musi zostać oznaczone nazwą przedmiotu zamówienia: „Budowa chodników w sołectwach gminy Mały Płock”.
- Sposób przygotowania ofert:
- Oferta musi zostać sporządzona w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w innym języku. Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
- Formularze oferty i wszystkie dokumenty (również te złożone na załączonych do zaproszenia wzorach) muszą być podpisane. Za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis złożony w sposób umożliwiający identyfikację osoby podpisującej (np. z pieczątką imienną) przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie uwidocznioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału.
- Poprawki lub zmiany (również przy użyciu korektora) w ofercie muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę(y) podpisującą ofertę.
- Załączniki i dokumenty muszą być sporządzone wg wzorów i wymogów niniejszego zaproszenia. Złożone przez wykonawców załączniki do oferty muszą być zgodne w treści z dokumentami stanowiącymi załączniki do niniejszego zaproszenia.
- Zakres usług, który jest podstawą określenia ceny, musi być zgodny z zakresami obowiązków wynikających z niniejszego zaproszenia i umowy.
- Zamawiający zaleca, aby każda strona oferty wraz z załącznikami była ponumerowana kolejnymi numerami. Zamawiający zaleca, aby oferta wraz z załącznikami była zestawiona w sposób uniemożliwiający dekompletację oraz uniemożliwiający zmianę jej zawartości bez widocznych śladów jej naruszenia.
- Wszystkie dokumenty w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę(y) uprawnione do podpisania oferty wraz z dopiskiem „za zgodność z oryginałem”.
- Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji, mających wpływ lub mogących mieć wpływ na wynik niniejszego postępowania, stanowi podstawę do odrzucenia oferty.
- Zawartość ofert - Wykaz oświadczeń i dokumentów:
1) Wykaz oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę:
- Formularz ofertowy wg wzoru załącznik Nr 1,
- Pełnomocnictwo do podpisania oferty oraz do podpisywania zobowiązań w imieniu Wykonawcy/konsorcjum ( np. jeśli ofertę podpisuje osoba/osoby nie figurujące w odpisie z właściwego rejestru),
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
- oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu - sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 2.
- oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 5.
- Dokumenty składane na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu
Wraz z ofertą Wykonawca składa niżej wymienione dokumenty potwierdzające spełniania warunków udziału w postępowaniu:
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
- oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu - sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 2.
- Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne.
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie opublikowana w jednej z form: na stronie internetowej www.malyplock.pl, na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu.
- Termin związania ofertą
- Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą
- Informacja o środkach ochrony prawnej
- Wykonawca może wnieść do zamawiającego środek ochrony prawnej zwany sprzeciwem na czynność podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechanie czynności, do której zamawiający był zobowiązany.
- Sprzeciw przysługuje wyłącznie wykonawcy, który wykaże, że ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia.
- Sprzeciw powinien wskazywać czynność zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z Regulaminem, obowiązującymi przepisami prawa lub czynność zaniechaną, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające jego wniesienie.
- Sprzeciw wnosi się w terminie 2 dni od dnia w którym wykonawca mógł przy dołożeniu należytej staranności powziąć informację o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
- Po upływie terminu, o którym mowa w ust. 4 zamawiający może rozpoznać sprzeciw lub pozostawić bez rozpoznania.
- W przypadku uznania zasadności sprzeciwu zamawiający powtarza czynność albo dokonuje czynności zaniechanej, informując o tym wykonawców w sposób przewidziany w niniejszym Regulaminie.
- Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:
Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie lub przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej wykonawcy, którego ofertę wybrano.
Wójt Gminy
(-) Józef Dymerski
Załączniki:
- Formularz oferty – załącznik nr 1
- Oświadczenie o spełnianiu warunków – załącznik nr 2
- Projekt umowy – załącznik nr 3
- Klauzula informacyjna – załącznik nr 4
- Oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – załącznik nr 5.
Mały Płock, dnia 03.04.2023 r.
`