Witamy na PLATFORMIE eZAMAWIAJĄCY
Gminy Mały Płock
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku postanowiliśmy wdrożyć Platformę
eZamawiający, która będzie podstawowym narzędziem, które umożliwi Państwu składanie ofert na drodze elektronicznej. Oznacza to, możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych w sposób elektroniczny, gwarantując zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych Platformy, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 257 22 23 lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. gdzie otrzymacie Państwo pełne i profesjonalne wsparcie.
Wejście na platformę do zamówień publicznych z zastosowaniem przepisów ustawy Pzp oraz wyłączonych z Pzp poprzez link:
https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl
- Szczegóły
-
Kategoria: Przetargi
-
Utworzono: wtorek, 16 czerwiec 2020 09:39
-
Radosław Borawski
Mały Płock, dnia 16.06.2020 r.
Znak sprawy OGPŚ.271.7.2020
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dla części 1
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu grantowego „Zdalna Szkoła+”
Zgodnie z Regulaminem ramowych procedur udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr 84/2018 Wójta Gminy Mały Płock z dnia 15 listopada 2018 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro informuję o wyborze oferty na:
„Zakup i dostawa sprzętu komputerowego”
Czytaj więcej: Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - "Zakup i dostawa sprrzętu...
- Szczegóły
-
Kategoria: Przetargi
-
Utworzono: poniedziałek, 15 czerwiec 2020 15:28
-
Radosław Borawski
Mały Płock, dnia 10.06.2020 r.
Znak sprawy: OGPŚ.271.9.2020
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
dla zamówień o wartości nie przekraczającej
wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro
|
Gmina Mały Płock
ul. Jana Kochanowskiego 15
18-516 Mały Płock
|
Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.:
„Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po
nawozach i typu Big Bag”
Rodzaj zamówienia: dostawa
(usługa/dostawa/robota budowlana)
- Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów pochodzących z działalności rolniczej, tj. folia rolnicza czarna, folia rolnicza biała, siatka i sznurek do owijania balotów, opakowania po nawozach i opakowań typu Big-Bag, z obszaru gminy Mały Płock. Wykonanie odbioru odbędzie się z 25 wskazanych miejsc, na których zostaną zdeponowane odpady pochodzące od rolników. Usługa obejmuje:
- Ważenie odbieranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag przy użyciu własnych (posiadających legalizację) urządzeń;
- Załadunek, transport i przekazanie do odzysku lub unieszkodliwienia odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu BigBag;
- Udokumentowanie sposobu postępowania z usuwanymi odpadami na każdym etapie ich zagospodarowania, od usunięcia do ostatecznego odzysku lub unieszkodliwienia, tj. wygenerowanie z systemu BDO karty przekazania odpadów do docelowej instalacji (w statusie z potwierdzonym transportem) osobno dla każdego z właścicieli nieruchomości, którzy przekazali odpady z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag wraz z ich zbiorczym zestawieniem oraz wygenerowane z systemu BDO i poświadczone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów ewidencji odpadów potwierdzające ostateczne zagospodarowanie odpadów w procesie unieszkodliwienia lub odzysku, wraz z ich zbiorczym zestawieniem;
- Wszelkie działania lub czynności, które nie zostały uwzględnione powyżej, a wynikają z procedur określonych w ustawach oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania zadania.
- Wykonawca zobowiązuje się, że odpady zostaną zagospodarowane zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami.
Czytaj więcej: Zaproszenie do składania ofert - Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i...
- Szczegóły
-
Kategoria: Przetargi
-
Utworzono: środa, 10 czerwiec 2020 15:05
-
Radosław Borawski
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Zamawiający na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) przekazuje informacje z otwarcia ofert dla zadania pn. „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.995.633,00 zł”.
Czytaj więcej: Informacja z otwarcia ofert - „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w...
- Szczegóły
-
Kategoria: Przetargi
-
Utworzono: wtorek, 02 czerwiec 2020 14:26
-
Radosław Borawski
Mały Płock, 02.06.2020 r.
OGPŚ.271.4.2020
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Zamawiający na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) przekazuje informacje z otwarcia ofert dla zadania pn. „Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Rogienicach Wielkich oraz rozbudowa sieci kanalizacyjnej na terenie Gminy Mały Płock”.
Czytaj więcej: Informacja z otwarcia ofert - „Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody...
- Szczegóły
-
Kategoria: Przetargi
-
Utworzono: poniedziałek, 01 czerwiec 2020 13:37
-
Radosław Borawski
Ogłoszenie nr 546023-N-2020 z dnia 2020-06-01 r.
Gmina Mały Płock: Wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją świetlicy wiejskiej w Kątach (zadanie 1) i stworzeniem Centrum Aktywności Lokalnej we Włodkach (zadanie 2)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej VIII Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, Działania 8.6. Inwestycje na rzecz rozwoju lokalnego.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
1) NAZWA I ADRES: Gmina Mały Płock, krajowy numer identyfikacyjny 45066987800000, ul. Kochanowskiego 15 , 18-516 Mały Płock, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 862791312, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faks 862791250.
Adres strony internetowej (URL): www.malyplock.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
Czytaj więcej: Ogłoszenie o zamówieniu - Wykonanie robót budowlanych związanych z...
- Szczegóły
-
Kategoria: Przetargi
-
Utworzono: czwartek, 28 maj 2020 13:21
-
Radosław Borawski
Mały Płock, dnia 28.05.2020 r.
Znak sprawy: OGPŚ.271.7.2020
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
dla zamówień o wartości nie przekraczającej
wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro
|
Gmina Mały Płock
ul. Jana Kochanowskiego 15
18-516 Mały Płock
|
Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.:
„Zakup i dostawa sprzętu komputerowego”.
Rodzaj zamówienia: dostawa
(usługa/dostawa/robota budowlana)
- Określenie przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego.
Dla zadania 1 i 2
CPV 30213300 – 8 Komputery przenośne
CPV 48620000-0 Systemy operacyjne
Czytaj więcej: Zaproszenie do składania ofert - Dostawa sprzętu komputerowego
- Szczegóły
-
Kategoria: Przetargi
-
Utworzono: środa, 27 maj 2020 14:23
-
Radosław Borawski
Ogłoszenie nr 544517-N-2020 z dnia 2020-05-27 r.
Gmina Mały Płock: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.995.633,00 zł.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
- 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mały Płock, krajowy numer identyfikacyjny 45066987800000, ul. Kochanowskiego 15 , 18-516 Mały Płock, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 862791312, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faks 862791250.
Adres strony internetowej (URL): www.malyplock.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
- 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
Czytaj więcej: Ogłoszenie o zamówieniu - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w...
- Szczegóły
-
Kategoria: Przetargi
-
Utworzono: środa, 27 maj 2020 10:55
-
Radosław Borawski
Mały Płock, dnia 27.05.2020 r.
Znak sprawy: OGPŚ.271.5.2020
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
dla zamówień o wartości nie przekraczającej
wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro
|
Gmina Mały Płock
ul. Jana Kochanowskiego 15
18-516 Mały Płock
|
Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.:
„Wykonywanie czynności związanych z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego inwestycji pod nazwą: „Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Rogienicach Wielkich oraz rozbudowa sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Mały Płock”.
Rodzaj zamówienia: dostawa
(usługa/dostawa/robota budowlana)
- Określenie przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności związanych z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego inwestycji pod nazwą: „Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Rogienicach Wielkich oraz rozbudowa sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Mały Płock”.
Zadanie 1 Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Rogienicach Wielkich
Projekt będzie realizowany w oparciu o dokumentację projektową, stanowiącą załącznik nr 7 do niniejszego zaproszenia. Szczegółowy opis zakresu robót budowlanych został określony w dokumentacji postępowania zamieszczonej na stronie Zamawiającego: www.malyplock.pl w zakładce „Przetargi” - https://www.malyplock.pl/index.php/przetargi/1025-ogloszenie-o-zamowieniu-rozbudowa-i-przebudowa-stacji-uzdatniania-wody-w-rogienicach-wielkich-oraz-rozbudowa-sieci-kanalizacyjnej-na-terenie-gminy-maly-plock .
Zadanie 2 Rozbudowa sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Mały Płock
Projekt będzie realizowany w oparciu o Program Funkcjonalno - Użytkowy, stanowiący załącznik nr 8 do niniejszego zaproszenia. Szczegółowy opis zakresu robót budowlanych został określony w dokumentacji postępowania zamieszczonej na stronie Zamawiającego: www.malyplock.pl w zakładce „Przetargi” - https://www.malyplock.pl/index.php/przetargi/1025-ogloszenie-o-zamowieniu-rozbudowa-i-przebudowa-stacji-uzdatniania-wody-w-rogienicach-wielkich-oraz-rozbudowa-sieci-kanalizacyjnej-na-terenie-gminy-maly-plock .
Zamówienie jest współfinansowane z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020, poddziałanie Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii.
Dla zadania 1 i 2
CPV 71247000-1 – Nadzór nad robotami budowlanymi
CPV 71248000-8 – Nadzór nad projektem i dokumentacją
CPV 71520000-9 – Usługi nadzoru budowlanego
Czytaj więcej: Zaproszenie do składania ofert - Wykonywanie czynności związanych z pełnieniem...