Aktualności

Zaproszenie na VII sesję Rady Gminy Mały Płock

                          Uprzejmie zapraszam na obrady VII sesji Rady Gminy Mały Płock, która odbędzie się w dniu 22 marca 2019 r. w sali Gminnego Ośrodka Kultury w Małym Płocku.

Rozpoczęcie posiedzenia nastąpi  o godz.11:50.

(Posiedzenie Komisji stałych 22 marca 2019 roku godz. 10:00 GOK).

Proponowany porządek posiedzenia:

  1. Otwarcie obrad.
  2. Przyjęcie porządku dziennego.
  3. Przyjęcie protokołu z obrad VI sesji Rady Gminy.
  4. Informacja Wójta z działalności w okresie między sesjami.
  5. Interpelacje i zapytania radnych.
  6. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy na rok 2019.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia planu sieci publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Mały Płock oraz określenia granic obwodów publicznych szkół podstawowych od dnia 1 września 2019 roku.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego członkom ochotniczej straży pożarnej za uczestnictwo w działaniu ratowniczym lub szkoleniu pożarniczym.
  9. Informacja roczna z wykonania zadań za 2018 rok wynikających z Uchwały Nr III/8/06 Rady Gminy Mały Płock z dnia 19 grudnia 2006 roku w sprawie określenia zasad nabywania, zbywania i obciążania nieruchomości gruntowych oraz ich wydzierżawiania lub najmu.
  10. Sprawozdanie z działalności Komisji stałych Rady Gminy Mały Płock za 2018 rok.
  11. Sprawozdanie z działalności Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za rok 2018.
  12. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
  13. Zapytania i wolne wnioski.
  14. Zakończenie obrad.

  Przewodniczący  Rady Gminy

 Jarosław Gałązka