INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA - „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych zlokalizowanych na obszarze gminy Mały Płock”
- Szczegóły
- Kategoria: Przetargi
- Utworzono: poniedziałek, 28 listopad 2016 12:08
- Radosław Borawski
Mały Płock, 28.11.2016 r.
OGPŚ.271.8.2016
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
o udzielenie zamówienia na:
„Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych zlokalizowanych na obszarze gminy Mały Płock”
Na podstawie art. 93 ust 3 ustawy z dnia 29 stycznia 20014 r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm), zwanej dalej „ustawą” Gmina Mały Płock – Zamawiający informuje, że postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy.
Uzasadnienie
Zamawiający unieważnił postępowanie, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Wójt Gminy
(-) Józef Dymerski