Ogłoszenia

Nowy termin dyżuru GKRPA Gminy Mały Płock

Dyżur członka Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych odbędzie się 3.04.2018r. w siedzibie komisji w OPS Mały Płock w godz. 15.35-17.35.

GKRPA Gminy Mały Płock

Skład Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych została powołana Zarządzeniem Wójta Gminy Mały Płock nr 70/2016 z dnia 30 grudnia 2016 roku.

W skład Komisji wchodzą osoby przeszkolone w zakresie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych, które przejawiają inicjatywę i aktywność w realizowaniu planowanych zadań. Są to osoby o różnych uzupełniających się kompetencjach, które realizują zadania Komisji.

Przewodnicząca Komisji

  • Iwona Rydzewska


Członkowie

  • Szulc Maria
  • Chludzińska Teresa
  • Rudnicki Paweł
  • Świdziński Romuald

Czytaj więcej: GKRPA Gminy Mały Płock

Harmonogram kontroli przestrzegania zasad i warunków korzystania z zezwolenia na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych

Harmonogram planowanych kontroli przestrzegania zasad i warunków korzystania z zezwolenia na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych na terenie Gminy Mały Płock w roku 2018.

 

L.p

 Adres punktu sprzedaży

Lokal

Termin

1

Włodki 22

Sklep spożywczo-przemysłowy

Lipiec 2018r

2

Mały Płock ul. Potocznego 8

Sklep spożywczo-przemysłowy

Lipiec 2018r

3

Korzeniste 30

Sklep spożywczo-przemysłowy

Lipiec 2018r

 

Harmonogram zatwierdzono dnia 09.02.2018

Zaproszenie na XXXIII sesję Rady Gminy Mały Płock

ZAPROSZENIE

 

Uprzejmie zapraszam na obrady XXXIII sesji  Rady Gminy  Mały Płock, która odbędzie się w dniu  18 grudnia 2017r. w sali  Gminnego Ośrodka Kultury  w Małym Płocku.

Rozpoczęcie posiedzenia nastąpi  o godz.10-tej.

 

Proponowany porządek posiedzenia:

  • Otwarcie obrad.
  • Przyjęcie porządku dziennego.
  • Przyjęcie protokołu z obrad XXXII sesji Rady Gminy.
  • Informacja Wójta z działalności w okresie między sesjami.
  • Interpelacje radnych.
  • Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy na rok 2017.
  • Podjęcie uchwały w sprawie zasad przyznawania diet radnym Gminy Mały Płock.
  • Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Przeciwdziałania Narkomanii w gminie Mały Płock na 2018 rok.
  • Odpowiedzi na interpelacje.
  • Wolne wnioski-
    a) Wystąpienie Starosty Kolneńskiego odnośnie budowy drogi Rudka Skroda – Ruda Skroda - przy wspólnej realizacji.
    b) Wystąpienie Wójta Gminy Zbójna odnośnie budowy drogi Rudka Skroda – Ruda Skroda - przy wspólnej realizacji.
  • Zakończenie obrad.

 

Przewodniczący Rady Gminy

Jarosław Gałązka