Aktualności
Zapytanie ofertowe dot. urn wyborczych
- Szczegóły
- Kategoria: Ogłoszenia
- Utworzono: środa, 14 czerwiec 2017 09:52
- Bartosz Dzielnicki
Mały Płock, dnia 09.06.2017 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Niniejsze zapytanie ofertowe jest prowadzone w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z poź. zm.), co oznacza, że postanowień ustawy nie stosuje się do zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych wartości 30.000 euro
Zamawiający:
Gmina Mały Płock
- Jana Kochanowskiego 15
18 – 516 Mały Płock
NIP 291 01 79 505
tel. 86 – 279-13-12
fax 86 – 279-12-50
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
zaprasza do składania ofert na zadanie
„ Dostawa urn wyborczych dla Gminy Mały Płock”
- Przedmiot zapytania ofertowego:
Przedmiotem zapytania jest dostawa do siedziby Zamawiającego urn wyborczych.
Opis urn wyborczych wraz z ilością poszczególnych asortymentów stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Wzór oferty stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Wraz z ofertą wykonawca prześle zdjęcia z dokładnym opisem proponowanego asortymentu.
Oferty, które nie będą zawierały zdjęć wraz z dokładnym opisem, zostaną odrzucone.
- Kryterium oceny ofert – cena 100%
Oferta cenowa powinna być podana w złotówkach.
- Termin realizacji zamówienia – do 31 lipca 2017 r.
- Okres gwarancji – minimum 36 miesięcy.
- Miejsce realizacji – Urząd Gminy w Małym Płocku, ul. Jana Kochanowskiego 15,
18 – 516 Mały Płock.
- Rodzaj płatności – podstawą do dokonania płatności będzie wystawiona faktura z terminem
płatności 21 dni od daty jej wpływu do Urzędu.
- Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert
- Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w zamkniętej kopercie z opisem „Dostawa urn wyborczych dla Gminy Mały Płock”
- w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Małym Płocku, ul. J. Kochanowskiego 15
18 – 516 Mały Płock,
- lub przesłać pocztą na adres Zamawiającego
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27 czerwca 2017 r. do godz. 9.00
- Oferty, które wpłyną po terminie, nie będą brane pod uwagę (liczy się data wpływu do Urzędu)
- Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, na formularzu stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania ofertowego i podpisana przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli.
- Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty
Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, którego oferta spełni wymagania przedstawione w niniejszym zapytaniu oraz który zaoferuje najkorzystniejszą cenę brutto.
Złożenie oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy.
Urząd Gminy w Małym Płocku zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji zamówienia i nie
wyłonienia Wykonawcy bez podawania przyczyny.
Informacja o wyborze oferty, bądź informacja o unieważnieniu postępowania zostanie
zamieszczona na stronie BIP Zamawiającego.
Wójt Gminy Mały Płock
Józef Dymerski