Unieważnienie postępowania prowadzonego dla zadania „Dostawa używanej koparko-ładowarki w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu”
- Szczegóły
- Kategoria: Przetargi
- Utworzono: wtorek, 12 czerwiec 2018 09:03
- Radosław Borawski
Mały Płock, 11.06.2018 r.
Gmina Mały Płock
Jana Kochanowskiego 15
18-516 Mały Płock
OGPŚ.271.4.2018
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Dotyczy przetargu nieograniczonego dla zadania „Dostawa używanej koparko-ładowarki w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu”.
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) Zamawiający Gmina Mały Płock – unieważnia postępowanie.
Uzasadnienie faktyczne i prawne
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3;
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego na dzień 30 maja 2017 roku godz. 0900 nie wpłynęła żadna oferta.
Wobec powyższego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
(-) Józef Dymerski
Wójt Gminy