- Szczegóły
-
Kategoria: Ogłoszenia
-
Utworzono: wtorek, 14 lipiec 2020 10:12
-
Przemysław Wesołowski
ZARZĄDZENIE NR 35/2020
WÓJTA GMINY MAŁY PŁOCK
z dnia 13 lipca 2020 r.
w sprawie bezpłatnego użyczenia nieruchomości na czas oznaczony dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Chludniach - Włodkach
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U z 2020r. poz. 713), oraz art. 25 i art. 35 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r., o gospodarce nieruchomościami (Dz. U z 2020r. poz. 65) zarządzam co następuje.
§ 1. Przeznacza się do oddania w bezpłatne użyczenie na okres 10 lat nieruchomości oznaczone nr 30/1, 30/3 o powierzchni łącznej 1,5498 ha stanowiące własność Gminy Mały Płock położone w miejscowości Włodki, dla których Sąd Rejonowy w Łomży prowadzi księgę wieczystą nr LM1L/00025710/1, wyszczególnionych w wykazie stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 2. Wykaz, o którym mowa w § 1 podlega wywieszeniu na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Mały Płock ul. J. Kochanowskiego 15 na okres 21 dni, zamieszczeniu na stronie internetowej tut. Urzędu.
§ 3. Użyczone nieruchomości będą przeznaczone na realizację następujących celów statutowych Ochotniczej Straży Pożarnej w Chludniach – Włodkach:
1) Prowadzenie działalności mającej na celu zapobieganie pożarom oraz współdziałanie w tym zakresie z instytucjami i organizacjami społecznymi.
2) Rozwijanie wśród członków Ochotniczej Straży Pożarnej zainteresowań w dziedzinie kultury, oświaty i sportu.
§ 4. Informacje o wywieszeniu wykazu ogłosić w prasie lokalnej oraz podać do publicznej wiadomości w sposób zwyczajowo przyjęty w miejscowości położenia nieruchomości.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy Mały Płock
Józef Dymerski
- Szczegóły
-
Kategoria: Ogłoszenia
-
Utworzono: wtorek, 07 lipiec 2020 12:51
-
Przemysław Wesołowski
Do wynajęcia budynek o łącznej powierzchni 500 m 2 składający się z parteru o powierzchni 200 m2 zaopatrzonego w wodę, kanalizację, łazienkę, ogrzewanie, 4 chłodnie wjazdowe, możliwość wynajęcia całego, kompletnego Zakładu Masarskiego oraz I piętro o powierzchni 300 m2 plus dodatkowo duży taras. Pomieszczenie idealne pod gastronomię, fitness itd. posiada ogrzewanie, wodę, łazienkę. Budynek położony jest przy ul. Jana Kochanowskiego 11 w Małym Płocku przy głównej drodze – drodze krajowej nr 63.
Osoby zainteresowane proszę o kontakt pod nr tel. 668-178-171
- Szczegóły
-
Kategoria: Ogłoszenia
-
Utworzono: środa, 08 kwiecień 2020 11:31
-
Przemysław Wesołowski
Mały Płock dn. 08.04.2020 r.
OGŁOSZENIE – NABÓR PARTNERA
Gmina Mały Płock w celu wspólnej realizacji projektu ogłasza otwarty nabór Partnera/ów spoza sektora finansów publicznych:
Podstawa prawna:
Art. 33 Ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020 (Dz. U. z 2020 poz. 568)
Nabór partnera/ów dotyczy:
Współpracy przy przygotowaniu i realizacji projektu w ramach Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 w ramach: Oś Priorytetowa IX: Rozwój lokalny, Działanie 9.1. „Rewitalizacja społeczna i kształtowanie kapitału społecznego”, Konkurs nr RPPD.09.01.00-IZ.00-20-022/20
Proponowany zakres zadań projektowych przewidzianych dla partnera/ów:
- Wspólne opracowanie i zaplanowanie działań, metod, harmonogramu realizacji, planu wdrożenia realizacji projektu.
- Wspólne przygotowanie i złożenie wniosku o dofinansowanie projektu w odpowiedzi na konkurs nr 09.01.00-IZ.00-20-022/20 w oparciu o wypracowaną koncepcję realizacji projektu
- Wspólna realizacja ustalonych działań projektowych oraz współzarządzania projektem.
- Wsparcie merytoryczne i organizacyjne w realizacji projektu.
Przy wyborze partnerów będą brane pod uwagę następujące kryteria:
- Podmiot wpisany jest do Krajowego Rejestru Sądowego, lub innym równorzędnym organie.
- Nie podlega wykluczeniu z możliwości otrzymania dofinansowania na podstawie art. 207 ust. 4-6 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. Z 2019 r. poz. 869)
- Podmiot złożył kompletną ofertę na wybór Partnera, sporządzoną w języku polskim, opatrzoną pieczęcią podmiotu oraz podpisaną przez osobę/y uprawnione do jego reprezentowania.
- Posiada zdolność do zapewnienia płynnej obsługi finansowej projektu w ramach wykonywanych zadań Partnera.
- Zadeklaruje w ofercie wniesienie potencjalnego wkładu własnego.
Wymagania merytoryczne:
- Dysponuje odpowiednim potencjałem kadrowym zdolnym do realizacji działań projektowych.
- Gwarantuje potencjał techniczny, w tym warunki lokalowe niezbędne do realizacji zadań partnera w projekcie.
- Prowadził/realizował projekty lub działania na terenie województwa podlaskiego.
Oferty składane przez potencjalnych partnerów powinny zawierać:
- Opis dotychczasowych działań, doświadczenie uwzględniającego największe osiągnięcia.
- Planowaną koncepcję projektu.
- Opis podziału zadań i obowiązków każdej ze stron.
- Informacje na temat wkładu partnera w realizację projektu (zasoby: ludzkie, organizacyjne, techniczne, finansowe), zaprezentowanie koncepcji realizacji wymienionych zadań przewidzianych dla partnera.
Oferty składane przez potencjalnych partnerów powinny:
- Być sporządzone w języku polskim.
- Zawierać dokumenty potwierdzające status prawny oferenta i umocowanie osób go reprezentujących.
- Zawierać pisemne oświadczenie o nie zaleganiu z płatnościami na rzecz podmiotów publiczno-prywatnych, ani wobec innych podmiotów.
- Zawierać stosowne oświadczenia o posiadaniu potencjału (prawnego, organizacyjnego i merytorycznego) do realizacji proponowanych działań.
Termin i tryb składania ofert:
Zgłoszenia należy składać w nieprzekraczalnym terminie 21 dni od dnia publikacji ogłoszenia o naborze na partnera na stronie internetowej Gminy Mały Płock (decyduje data wpływu pod wskazany adres w niniejszym Ogłoszeniu).
Sposób i termin składania ofert:
Wypełnione i opatrzone podpisem osoby upoważnionej dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie w formie pisemnej, osobiście lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres:
Gmina Mały Płock
18-516 ul. J Kochanowskiego 15
z dopiskiem:
„Nabór partnera w celu wspólnej realizacji projektu w ramach Konkursu nr RPPD.09.01.00-IZ.00-20-022/20”.
Termin i tryb rozpatrzenia ofert:
Oferty zostaną rozpatrzone najpóźniej w terminie 1 dnia od daty zakończenia naboru przez Zespół Oceniający powołany przez Wójta Gminy Mały Płock.
Na podstawie opinii Zespołu Oceniającego Wójt dokona wyboru podmiotu/ów, z którym zostanie zawarta umowa partnerska. Od decyzji Wójta nie przysługuje odwołanie .
Oferty złożone po upływie wyznaczonego terminu nie będą rozpatrywane w konkursie.
Ogłaszający zastrzega sobie prawo do negocjowania warunków realizacji zadania, oraz do unieważnienia naboru bez podania przyczyny.
Wójt Gminy
Józef Dymerski
- Szczegóły
-
Kategoria: Ogłoszenia
-
Utworzono: czwartek, 30 styczeń 2020 12:33
-
Przemysław Wesołowski
Mały Płock, dn. 02.01.2020
Urząd Gminy Mały Płock
INFORMACJA
Urząd Gminy w Małym Płocku informuje, że od stycznia 2020 roku dyżury członka gminnej komisji rozwiązywania problemów alkoholowych odbywać się będą w każde pierwsze cztery wtorki każdego miesiąca w siedzibie komisji tj; Ośrodek Pomocy Społecznej w Małym Płocku ul. Krótka 15, w godzinach od 15.35 do 17.35 . W przypadku zmiany terminu dyżuru, kolejny termin zostanie podany wcześniej do publicznej wiadomości i ogłoszony na stronie Urzędu Gminy i Ośrodka Pomocy Społecznej .
Porad i informacji w temacie uzależnienia, sposobu leczenia itp. nieodpłatnie udziela członek komisji.
Pełnomocnik
Maria Szulc
- Szczegóły
-
Kategoria: Ogłoszenia
-
Utworzono: czwartek, 03 październik 2019 10:05
-
Radosław Borawski
WÓJT GMINY MAŁY PŁOCK podaje do publicznej wiadomości że został przeznaczony do wynajmu lokal użytkowy o powierzchni łącznej 92 m2 usytuowany w budynku na działce nr 310/2 przy ul. Ciborowskiego 38 którego właścicielem jest Gmina Mały Płock.
Lokal po generalnym remoncie wyposażony jest w następujące urządzenia:
- instalacja elektryczna
- instalacja wodno- kanalizacyjna
- centralne ogrzewanie
Szczegółowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy w Małym Płocku lub pod numerem telefonu (086) 279-13-12 w dniach i godzinach pracy urzędu.
- Szczegóły
-
Kategoria: Ogłoszenia
-
Utworzono: poniedziałek, 22 lipiec 2019 14:07
-
Przemysław Wesołowski
- Szczegóły
-
Kategoria: Ogłoszenia
-
Utworzono: poniedziałek, 17 czerwiec 2019 14:23
-
Przemysław Wesołowski
- Szczegóły
-
Kategoria: Ogłoszenia
-
Utworzono: piątek, 14 czerwiec 2019 12:21
-
Radosław Borawski