Zarządzenie Wójta Gminy Mały Płock w sprawie powołania komisji konkursowej powołanej do przeprowadzenia konkursu celem wyłonienia kandydata na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej w Chludniach i dyrektora Szkoły Podstawowej w Małym Płocku

 

Zarządzenie Nr 15/2018

Wójta Gminy Mały Płock

z dnia 30 marca 2018 roku

w sprawie powołania komisji konkursowej powołanej do przeprowadzenia konkursu celem wyłonienia kandydata na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej w Chludniach i dyrektora Szkoły Podstawowej im. Jana Kochanowskiego w Małym Płocku

 

Na podstawie art. 30 ust. 1 i ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2017 roku poz. 1875, 2232, z 2018 roku poz. 130) w związku z art. 29 ust. 1 pkt 2 i art. 63 ust 14 ustawy z dnia 14 grudnia 2017 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2017 roku poz. 59, 949 i 2203) zarządza się, co następuje:

 

§ 1.

 

1. Powołuję się komisję konkursową w celu przeprowadzenia konkursu dla wyłonienia kandydata na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej w Chludniach w następujący składzie:

1) Pani Beata Muniak – przedstawiciel organu prowadzącego szkołę - przewodnicząca komisji

2) Pani Janina Czarnikowska - przedstawiciel organu prowadzącego szkołę – członek komisji

3) Pani Barbara Duchnowska - przedstawiciel organu prowadzącego szkołę - członek komisji

4) Pan Witold Gronostajski – przedstawiciel organu sprawującego nadzór pedagogiczny - członek komisji

5) Pani Dorota Szymonowicz - przedstawiciel organu sprawującego nadzór pedagogiczny – członek komisji

6) Pani Izabella Zapert - przedstawiciel organu sprawującego nadzór pedagogiczny –członek komisji

7) Pani Ewa Boguska – przedstawiciel Rady Pedagogicznej – członek komisji

8) Pani Agnieszka Kozieł - przedstawiciel Rady Pedagogicznej – członek komisji

9) Pani Anna Śmiarowska - przedstawiciel Rady Rodziców – członek komisji

10) Pani Dorota Chludzińska - przedstawiciel Rady Rodziców – członek komisji

11) Pan Grzegorz Pacoszka - przedstawiciel związku zawodowego ZNP – członek komisji

 

2. Po wykonaniu zadania komisja ulega rozwiązaniu.

 

§ 2.

 

1. Powołuję się komisję konkursową w celu przeprowadzenia konkursu dla wyłonienia kandydata na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej im. Jana Kochanowskiego w Małym Płocku w następującym składzie:

1) Pani Beata Muniak – przedstawiciel organu prowadzącego szkołę - przewodnicząca komisji

2) Pani Janina Czarnikowska - przedstawiciel organu prowadzącego szkołę – członek komisji

3) Pani Barbara Duchnowska - przedstawiciel organu prowadzącego szkołę - członek komisji

4) Pan Witold Gronostajski – przedstawiciel organu sprawującego nadzór pedagogiczny – członek komisji

5) Pani Dorota Szymonowicz - przedstawiciel organu sprawującego nadzór pedagogiczny – członek komisji

6) Pani Izabella Zapert - przedstawiciel organu sprawującego nadzór pedagogiczny – członek komisji

7) Pani Halina Drzyzguła -Maciejewska – przedstawiciel Rady Pedagogicznej – członek komisji

8) Pani Dorota Żelazna - przedstawiciel Rady Pedagogicznej – członek komisji

9) Pani Marzena Arciszewska - przedstawiciel Rady Rodziców – członek komisji

10) Pani Bogumiła Steczkowska - przedstawiciel Rady Rodziców – członek komisji

11) Pan Wojciech Karwowski - przedstawiciel związku zawodowego ZNP – członek komisji

 

2. Po wykonaniu zadania komisja ulega rozwiązaniu.

 

§ 3.

 

Obowiązki i uprawnienia Komisji Konkursowej określa Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 roku w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej (Dz. U. z 2017 r. poz. 1587).

 

§ 4.

 

Wykonanie uchwały powierza się Sekretarzowi Gminy Mały Płock.

 

§ 5.

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

Wójt Gminy Mały Płock

Józef Dymerski